Autor:Klaudia Spiewak
Specjalista ds. Marketingu i PR

[czerwiec i lipiec] Aktualności i nowości na platformie sklepowej Sky-Shop.pl

Przedstawiamy Wam zbiorczą listę aktualizacji i nowości oprogramowania Sky-Shop.pl w czerwcu i lipcu 2017 roku. Było tego całkiem sporo. Dlaczego? Ponieważ zależy nam na komforcie Waszej pracy i sukcesie. Pamiętajcie, że największą nowością w tym okresie jest wprowadzenie szybkich płatności Sky-Pay.


2017-07-31 – Aktualizacja – Wprowadziliśmy poprawkę w strukturze pliku XML dla porównywarki Skąpiec

2017-07-27 – Nowość na liście i w eksporcie zamówień

Na liście i w eksporcie zamówień zostały dodane nowe pola „Numer paragonu” i „Data wystawienia paragonu”

Widoczność pól na liście zamówień można uaktywnić z poziomu menu Zamówienia -> Lista zamówień, klikając przycisk „Kolumny”. Eksport informacji odbywa się natomiast po kliknięciu przycisku „Eksportuj”.

2017-07-26 – Nowość – API sklepu zostało rozbudowane o nowe możliwości:

  • wyświetlanie produktów z wybranej kategorii;
  • sortowanie na podstawie więcej niż jednego pola;
  • zawężenie wyników wyszukiwania do kategorii (i/lub) podkategorii;
  • odczytywanie poszczególnych poziomów cen produktu (dla modułu B2B).

2017-07-25 – Nowość – Dodaliśmy możliwość masowej zmiany pola symbol z poziomu listy produktów

W celu wykonania zmiany należy w menu: Produkty -> Lista produktów zaznaczyć wybrane produkty, a następnie kliknąć Wykonaj dla zaznaczonych -> Zmień symbol.

2017-07-24 – Nowość – Dodaliśmy możliwość wysyłki regulaminu sklepu jako załącznik PDF w mailu informującym o złożeniu zamówienia w sklepie

Opcję można włączyć z poziomu menu: Konfiguracja -> Ustawienia sklepu -> Zamówienia/Rejestracja.

2017-07-21 – Nowość – Dodaliśmy możliwość generowania graficznego kodu kreskowego w administracyjnym pliku PDF zamówienia

Generowanie kodu odbywa się na podstawie pól kod kreskowy lub EAN. Usługę można aktywować z poziomu menu: Konfiguracja -> Ustawienia sklepu -> Panel administracyjny.

2017-07-20 – Aktualizacja – Ulepszyliśmy mechanizm wystawiania duplikatu faktury

2017-07-19 – Nowość – Udostępniliśmy nowy system szybkich płatności Sky-Pay

Sky-Pay to system szybkich i bezpiecznych płatności online z niską prowizją nawet 1,69%. System udostępnia ponad 32 najpopularniejsze kanały płatności, w tym karty płatnicze i BLIK.

Aktywacja Sky-Pay odbywa się z poziomu panelu administracyjnego sklepu poprzez wypełnienie formularza oraz akceptację regulaminu usługi. Aktywuj Sky-Pay w: Zamówienia->Płatności i systemy ratalne->SkyPay

Aktywacja nawet w 48H, bez umów! Więcej informacji znajdziesz na Sky-Pay i TUTAJ.

2017-07-19 – Nowość – Dodaliśmy nowe pole EAN do eksportu zamówień w panelu administracyjnym

2017-07-18 – Nowość – Dodaliśmy możliwość samodzielnego pobierania faktury z poziomu konta klienta w sklepie

Od teraz, klienci po zalogowaniu na swoje konto, w szczegółach zamówienia (Twoje konto -> Zamówienia) mają możliwość samodzielnego pobrania i wydruku dokumentów sprzedażowych.

2017-07-17- Nowość – Umożliwiliśmy Aktywację Kreatora Szablonu Sklepu we wszystkich sklepach założonych przed 25.04.2017 roku

Sklep pokazowy oparty o kreator – CUSTOMIZED RWD.
Aktywacja jest możliwa z poziomu Konfiguracja->Wygląd sklepu->Kreator wyglądu.
Prosimy o zapoznanie się ze zrozumieniem z komunikatem dla aktywacji kreatora oraz warunkami aktywacji.

2017-07-14 – Nowość – Integracja z hurtowniami

Dodaliśmy Filtrowanie po Producencie do integracji z hurtowniami z opcją automatycznej zmiany nazwy producenta pobieranego z hurtowni.

W menu: Konfiguracja -> Integracje -> Hurtownie w edycji wybranej hurtowni w zakładce Filtr producentów można wybrać producentów, dla których mają być pobierane produkty z hurtowni oraz zmienić nazwę, pod jaką dany producent będzie wyświetlany w sklepie.

Szczegółowe informacje dotyczące działania funkcji znajdziecie w dedykowanej pomocy znajdującej się w lewym dolnym rogu ekranu edycji filtra producentów.

2017-07-13 – Nowość – Wykonaliśmy integrację z hurtownią Boss of Toys

2017-07-12 – Nowość – Dodaliśmy możliwość sortowania listy zamówień po ich źródle

W menu: Zamówienia -> Lista zamówień, wybierając „Źródło zamówień” można zaznaczyć czy na liście mają być widoczne wszystkie zamówienia (domyślnie), zamówienia złożone z poziomu sklepu czy te pobrane z Allegro.

2017-07-11 – Nowość w pakietach B2B

W pakietach B2B została dodana nowa kolumna na liście produktów pokazująca, czy dla produktu zostały zdefiniowane progi cenowe.

Pole można włączyć z poziomu menu: Produkty -> Lista produktów klikając w przycisk „Kolumny”.

2017-07-10 – Nowość w formularzu zwrotu do firm

W menu Konfiguracja -> Ustawienia sklepu -> Zamówienia/Rejestracja została dodana możliwość wyłączenia przesyłania formularza zwrotu do firm.

W przypadku zaznaczenia opcji „nie” w momencie, kiedy klient wypełni dane do faktury formularz nie zostanie automatycznie przesłany.

2017-07-07 – Nowość na liście zamówień

Na liście zamówień została dodana nowa kolumna „Kod rabatowy”,  wyświetlająca kod, który został użyty przez klienta podczas składania zamówienia

Nową kolumnę można włączyć z poziomu menu: Zamówienia -> Lista zamówień klikając w „Kolumny”.

2017-07-06 – Nowość  w Sky-Shop Printer

Została dodana możliwość czyszczenia i ręcznego odświeżania kolejki paragonów do wydruku w programie Sky-Shop Printer.

Zarządzanie kolejką jest dostępne z poziomu menu Zamówienia -> Faktury i Paragony -> Paragony Konfiguracja.

2017-07-04 – Nowość – Została dodana możliwość eksportu faktur z wyodrębnieniem wartości poszczególnych stawek VAT

Pole można uaktywnić z poziomu menu: Zamówienia -> Faktury i paragony -> Lista faktur wybierając opcję „Eksportuj”

2017-06-30 – Nowość – Została dodana nowa zmienna do wykorzystania w szablonach Allegro: Przekreślona Cena

2017-06-29 – Nowość – Wykonaliśmy integrację z hurtownią VOOC

2017-06-28 – Aktualizacja – Dokonaliśmy zmian (dostosowanie do nowego formatu przesyłanych plików) w integracji z hurtownią Aren

2017-06-27 Nowość – Wykonaliśmy integrację z hurtownią Ramiz

2017-06-26 – Nowość – Wykonaliśmy integrację z hurtownią THI

2017-06-23 – Nowość – Dodaliśmy możliwość wyboru źródła aktualizacji kursu walut

W zakładce Konfiguracja -> Ustawienia sklepu -> Ceny można zadecydować czy aktualizacja kursu ma odbywać się na podstawie danych uzyskanych z Yahoo czy z NBP.

2017-06-22 – Nowość – Dodaliśmy nową funkcjonalność „Stany Dostępności”

W menu Konfiguracja -> Ustawienia sklepu -> Karta produktu można wybrać sposób wyświetlania stanów magazynowych.
Dostępne możliwości: ilość (np. 5 szt), tekst (np. mało, dużo) oraz tekst + ikona.

2017-06-19 – Aktualizacja – Dokonaliśmy zmian (dostosowanie do nowego formatu przesyłanych plików) w integracji z hurtowniami:

  • Polcan;
  • Impakt;
  • Delta.

2017-06-15 – Aktualizacja – Dodaliśmy nową integrację z hurtownią Globaltex (dodane grupowanie kolorów)

2017-06-12 – Aktualizacja – Dokonaliśmy zmian (dostosowanie do nowego formatu przesyłanych plików) w integracji z hurtowniami:

  • Tayma;
  • Texet;
  • ArtB2B;
  • Fashiondropshippers – zgrupowane parametry.

2017-06-08 – Nowość – Wykonaliśmy integrację z hurtownią Importa

2017-06-04 – Aktualizacja – W edycji integracji z porównywarkami cenowymi dodaliśmy możliwość włączenia/wyłączenia przekazywania nazwy alternatywnej do porównywarek


5.00 avg. rating (96% score) - 1 vote 5

Klaudia Spiewak

Specjalista ds. Marketingu i PR