Autor:Klaudia Spiewak
Specjalista ds. Marketingu i PR

E-mail marketing w e-commerce, czyli jak skutecznie promować e-sklep

Promocja sklepu internetowego to temat rzeka, który często przyprawia e-przedsiębiorcę o ból głowy. Pytania związane z wyborem najlepszej metody reklamowej mnożą się, jednak zazwyczaj cel promocji jest jeden: zwiększenie sprzedaży. Na co powinieneś się zdecydować?

Jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych jest e-mail marketing. Jednak nawet najlepiej przeprowadzona kampania mailingowa nie przyniesie rezultatów, jeśli Twój sklep internetowy nie będzie gotowy na przyjęcie ruchu. Potencjalny klient, który zapalił się do skorzystania z rabatu, może równie szybko się zniechęcić, wchodząc do e-sklepu.

Dlatego powinieneś połączyć e-mail marketing z kreacją wiarygodnego sklepu internetowego. W ten sposób osiągniesz silną pozycję na rynku e-commerce. Jak to zrobić? Tego dowiesz się na Webinarze FreshMaila i Sky-Shop’a! Internetowe szkolenie odbędzie się 21 lutego o godzinie 11:00. Zapisz się już dzisiaj!  

Dlaczego e-mail marketing?

Marki prześcigają się w komunikowaniu rabatów i ofert, a konkurencja o uwagę klienta jest ogromna. O sukcesie Twoich działań zadecyduje przede wszystkim wybór najbardziej efektywnego narzędzia dotarcia do klienta.

Email dostarczany jest w jedno z najbardziej prywatnych miejsc w sieci jakim jest skrzynka odbiorcza. Sam ten fakt decyduje o tym, że email staje się bardzo personalnym kanałem komunikacji między Twoim sklepem a klientem.

Według danych od Custora to email marketing jest odpowiedzialny za ponad 18% sprzedaży w sektorze e-commerce. Chcesz skutecznie wykorzystać potencjał email marketingu do promocji swojego e-sklepu? Zapraszamy na Webinarium, na którym dowiesz się:

  • Jak zaplanować i przygotować efektywną kampanię mailingową
  • Jak dobrać odpowiednią grupę odbiorców dla Twojej kampanii

Jak przyjąć wygenerowany przez mailing ruch w e-sklepie?

Nawet najlepsza kampania mailingowa, nie sprawi, że Twój sklep internetowy będzie sprzedawał. Najpierw musisz odpowiednio przygotować witrynę na przyjęcie klientów.

Zarządzanie ruchem w e-sklepie zaczyna się tak naprawdę w momencie jego kreacji. Przede wszystkim Twój sklep internetowy powinien być przyjazny dla użytkowników, atrakcyjny wizualnie, wzbudzać zaufanie i dawać poczucie bezpieczeństwa.

Jak to osiągnąć? Możesz to zrobić samodzielnie! Wystarczy, że wprowadzisz nasze wskazówki do swojego sklepu internetowego!

Podczas Webinaru dowiesz się m.in.:

  • Jak wykreować atrakcyjną grafikę
  • Jak przygotować kartę produktową
  • Z jakimi systemami zintegrować e-sklep
  • Jak zadbać o profesjonalną Obsługę Klienta

Jak wziąć udział w Webinarze?

Internetowe szkolenie FreshMaila i Sky-Shop’a „E-mail marketing w e-commerce, czyli jak skutecznie promować e-sklep” odbędzie się 21 lutego o godzinie 11:00. Wystarczy, że zapiszesz się na darmowy Webinar TUTAJ. Czekamy na Ciebie!

5.00 avg. rating (98% score) - 4 votes 5

Klaudia Spiewak

Specjalista ds. Marketingu i PR