Autor:maciek

Integracja sklepu internetowego z hurtownią

Masz już pomysł na sklep internetowy, ale nie wiesz, jak szybko zapełnić swoje e-półki? Podpowiadamy, skąd wziąć towar do sklepu internetowego. Oprogramowanie sklepu internetowego zapewniające integrację z hurtowniami to świetny start.

 

Uporałeś się z założeniem działalności gospodarczej, zleciłeś fachowcom zaprogramowanie sklepu, chętnie już ruszyłbyś na podbój rynku, ale… Jak by tu szybko zadbać o atrakcyjny towar?

 

M jak magazyn

Oczywiście, możesz kupić i magazynować. Wystarczy udać się do hurtowni, wyłożyć pieniądze i szybko cieszyć się asortymentem. Proste, prawda? Problem pojawia się, gdy zakupione za niemałą kwotę produkty należy gdzieś ulokować. Wykupienie towaru ma swoje plusy. Do minusów należy na pewno potrzeba magazynowania go. Jeśli więc nie chcesz dodatkowo inwestować w przestrzeń, która posłużyłaby za przechowalnię, warto skorzystać z innego rozwiązania.

 

Integruj się!

Możesz w łatwy sposób, w ciągu dosłownie kilku minut automatycznie wypełnić swój sklep internetowy setkami produktów i ich zdjęć. Posłuży Ci do tego funkcja integracji e-sklepu z hurtownią. Taka sprzedaż bezpośrednio z hurtowni to naprawdę duże ułatwienie, które zapewni profesjonalne oprogramowanie sklepu internetowego. Funkcja ta pozwala:

  • Bardzo szybko i łatwo pobrać wszystkie dane produktów z wybranych hurtowni oraz wstawić je do swojego sklepu – w ten sposób nie ma problemu zarówno z opisem artykułów, ich zdjęciami, cenami czy parametrami.
  • Powiązać kategorie produktów z własnego sklepu i hurtowni, z której współpracujemy.
  • Wybrać, z jaką częstotliwością będą dokonywane aktualizacje.
  • Aktualizować określoną część kategorii produktów.
  • Wybrać częstotliwość aktualizacji.
  • Wyznaczyć priorytety marż.
  • Zatwierdzić marżę główną i oddzielne marże na wybrane kategorie lub producentów.
  • Jeśli współpracujesz z różnymi hurtowniami, możesz przygotować oddzielne ustawienia dla każdej z nich.

 

Zalety integracji sklepu z hurtownią

 

Nie tylko w łatwy sposób zapełnisz półki swojego e-sklepu towarami. Więcej, nie ograniczysz się do jednej hurtowni, wybierając pośród kilkudziesięciu tysięcy produktów w różnych hurtowniach. Możesz je dowolnie mieszać, przekładać tak, by stworzyć zasoby w sklepie internetowym, które spełnią oczekiwania Twoich klientów. Dzięki regularnym (nawet do kilku razy dziennie) aktualizacjom stanów magazynowych hurtowni oferta jest na bieżąco uzupełniana i daje klientowi jasny obraz tego, co jest dostępne, a na co należy poczekać określony czas – to bardzo cenne wskazówki. W ten sposób znacznie oszczędzasz nie tylko przestrzeń ale i czas.

Produktów nie wprowadzasz na sklep ręcznie, nie robisz im zdjęć, a korzystasz z tych dostępnych w hurtowniach. Opisy oczywiście możesz uzupełniać i poprawiać według swoich upodobań, jednak nie musisz poświęcać cennego czasu na to, by na Twojej stronie pojawiły się choć podstawowe parametry dotyczące sprzętu elektronicznego, wymiarów zabawek czy zawartości bawełny w wystawianej odzieży, a od tego już możesz rozpocząć owocną sprzedaż.

 

Ryzyko małe, szansa na sukces – spora

Ograniczasz również ryzyko pomyłek – nie polecisz klientom niedostępnego akurat towaru czy nie sprzedasz go poniżej ceny hurtowej, co mogłoby Cię narazić na dodatkowe koszty. Nie musisz zamrażać pieniędzy w stanach magazynowych bojąc się, że z czasem zostaniesz z niesprzedaną rozmiarówką czy niemodnymi już modelami.

5.00 avg. rating (97% score) - 1 vote 5