Autor:maciek

Paczka w Ruchu – Integracja z nową jakością logistyczną w e-commerce

Integracja Paczki w Ruchu z platformą Sky-Shop

Od kilku dni na platformie sklepów internetowych Sky-Shop pojawiła się nowa integracja ze spedytorem Paczka w Ruchu. Dzięki integracji zwiększamy konkurencyjność sklepów internetowych działających na naszej platformie dostarczając usługę ecommerce na najwyższym poziomie.

Integracja oferuje nadawanie paczek spedytora Paczki w Ruchu bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu internetowego co jest wielkim udogodnieniem dla obsługi tej formy wysyłki – mowa tutaj o:

  • Rejestracji przesyłek
  • Generowaniu etykiet

Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące integracji oraz usług Paczka w Ruchu.

 

Paczka w Ruchu – Nadawanie i odbieranie paczek, zawsze po drodze

Dzięki sieci ponad 2 000 kiosków zlokalizowanych w całej Polsce od największych miast po najmniejsze wioski, RUCH dostarcza paczki z zamówieniami do każdego klienta.

123

 

Paczka w RUCH-u to nowoczesna usługa logistyczna, magazynowa oraz marketingowa dla branży
e-commerce oparta o nadawanie i odbieranie paczek w kioskach. Dzięki niej obniżysz koszty prowadzonego biznesu lub sklepu internetowego i pozyskasz zadowolonych klientów poprzez:

  • Wygodny odbiór przesyłek w kioskach – szybki i prosty odbiór bez czekania na kuriera i stania w kolejce, zawsze po drodze, o dogodnej porze, bez zbędnych formalności, kwitów i dowodu tożsamości.
  • Oszczędności finansowe – bezkonkurencyjna cena dostawy paczki.
  • Duży wybór lokalizacji – odbiór paczki w jednym z ponad 2000 punktów RUCH-u.

 

Jedną z głównych korzyści jest dostępność usługi w małych miejscowościach. Kioski zlokalizowane są w uczęszczanych punktach miasta, na trasach, które klient pokonuje niemal codziennie. Są to również mniejsze miejscowości i wsie – gdzie klienci są obsługiwani przez kioskarza, którego znają i któremu ufają. Innymi korzyściami są:

  • Brak potrzeby indywidualnej integracji sklepu internetowego ( gotowa integracja na platformie Sky-Shop)
  • Proces dostawy paczek do kiosków jest wpisany w proces dystrybucji prasy, który firma realizuje od 97 lat
  • RUCH ma 14 centrów logistycznych w całej Polsce, które koordynują dostawę prasy codziennej do ponad 2 000 kiosków RUCH i ponad 20 000 punktów partnerskich (sklepików osiedlowych, restauracji, stacji benzynowych).

 

234

 

W zależności od potrzeb Twojego biznesu i sklepu internetowego, możemy Ci zaoferować:

  • Obsługę przesyłek krajowych.
  • Realizację lokalnych usług logistycznych, w tym magazynowanie, przechowywanie i kompletację zamówień oraz dostarczenie przesyłek na terenie kraju.
  • Obsługę zwrotów i pobrań.
  • Lokalną komunikację marketingową (np. sampling ulotek ).

 

Jakie są korzyści dla kupujących:

  • Klient odbiera paczkę wysłaną ze sklepu internetowego wtedy, kiedy ma czas i ochotę.
  • Nie musi marnować czasu na stanie w długich kolejkach.
  • Nie musi umawiać się z kurierem.
  • Ma pewność że od godziny 6 rano paczka wysłana ze sklepu internetowego będzie czekała w kiosku.
  • Obsłuży go kioskarz a nie maszyna
  • Będzie mógł opłacić paczkę przy odbiorze
  • Możliwość płatności gotówką w kiosku przy odbiorze paczki
  • Śledzenie statusu przesyłki on-line
  • Dostanie SMS kiedy jego paczka będzie już w kiosku.
  • Odbierze ją w drodze do pracy, podczas spaceru, czy wracając z kina.

 

Proces dostarczenia paczki:

  • Paczka zostaje nadana przez sklep internetowy w kiosku lub odbierze ją kurier ( odbiór przez kuriera, bez dodatkowych kosztów, wiąże się z minimum logistycznym, które wskazane jest w ofercie, a zależne od lokalizacji magazynu odbioru )
  • Paczka trafia do centrum logistycznego RUCH
  • Paczka trafia wraz z poranną prasą (między 4 a 6 rano) do kiosku RUCH
  • Kioskarz skanuje przesyłkę. W tym momencie wysyłany jest SMS do klienta
  • Paczka czeka na klienta 5 dni, a następnie trafia do sprzedającego.

345

 

Czas dostawy:

  • 1 dzień dla paczek Regionalnych ( nadanie i odbiór odbywa się w tym samym Rejonie odpowiedzialności magazynu RUCH, de facto pokrywa się to z Województwami),
  • 2 dni dla krajowych
  • Czas oczekiwania na odbiór paczki z kiosku: 5 dni roboczych
  • Komunikacja z Klientem: SMS i e-mail.

 

Więcej informacji można uzyskać także tutaj – Integracja z Paczką w Ruchu

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes 5