Od teraz Twój sklep internetowy może przejść na kolejny poziom obsługi klienta, dzięki możliwości zintegrowania go z widgetem Smart call-back.
Informacja = konwersja + sprzedaż
Wyższy wskaźnik konwersji na stronie jest uzależniony od wielu czynników. Jednym z nich, bez wątpienia, jest możliwość pozostawienia kontaktu.
Uzasadnione jest to głównie potrzebą uzyskania szczegółowych informacji, pomocy czy nawet zwykłej podpowiedzi w zrozumieniu produktu w pełni.
Dzięki widgetowi Smart call-back, możesz to wszystko zapewnić, wpływając w ten sposób na podjęcie decyzji o zakupie produktu. W jaki sposób? O tym już za chwilę.
Jak działa Dzinga na stronie sklepu internetowego?
W momencie, gdy osoba zainteresowana zakupem, zamierza opuścić stronę Twojego sklepu widget Smart call-back sugeruje, aby zostawiła numer telefonu do późniejszego kontaktu albo sam nawiązuje połączenie w ciągu 21 sekund z wybranym przez Ciebie przedstawicielem sklepu.
Jak to dokładnie działa? Zobacz poniższą grafikę:
Always Be Closing (ABC)
Chyba każdy sprzedawca kojarzy (a jeżeli nie, to koniecznie powinien!) kultowy film Glengarry Glen Ross i jego fragment, w którym Alec Baldwin tłumaczy, jak powinna wyglądać sprzedaż, podając krótką piłkę do swojego sales teamu, która brzmi „always be closing”. Parafrazując to pro-sprzedażowe hasło – chodzi o to, aby zawsze dążyć do zamknięcia sprzedaży i zawsze być na tyle blisko klienta, aby móc sfinalizować sprzedaż, a równocześnie zachować do niego odpowiedni dystans.
To właśnie zapewnia integracja Sky-Shop i Dzinga.
Jakie są korzyści posiadania na stronie sklepu widgetu Smart call-back:
• pomoże Twojemu klientowi lepiej poznać oferowany produkt
• podnosi wskaźnik konwersji strony
• w prosty sposób „podgrzewa leady”
• sprawia, że Twoja strona wygląda bardziej profesjonalnie
• powoduje, że jesteś jeszcze bliżej problemów i pytań klienta
• wywołuje efekt wow i dobrego customer service, gdy oddzwaniasz do klienta w ciągu 21 sekund
Jak łatwo się domyślić wszystko to wpływa na wzrost sprzedaży – według statystyk naszych klientów, minimum o 19,3%.
Zarejestruj się
Zarejestruj konto w Dzinga i zdobądź darmowe doładowanie 50 zł na testy.
Autor artykułu: Dzinga