Czy wiesz, że Polska znajduje się w czołówce użytkowników płatności odroczonych? Tak wynika z raportu „European Retail Banking Radar 2023”[1] firmy doradczej Kearney.
Co ważne, to głównie Twoi klienci korzystają z tej opcji. Ponad 80 proc. badanych, korzystających z płatności odroczonych, używa ich właśnie w sieci. Powoli staje się to standardem, co oznacza, że jeśli go nie spełniasz… nie spełniasz oczekiwań klientów i możesz się narazić na mniejszą wartość zamówień.
W Sky-Shop zależy nam na Twoim sukcesie, dlatego właśnie wprowadziliśmy opcję płatności odroczonych „BLIK Płacę Później”.
Spis treści artykułu
Czym jest BLIK Płacę Później?
BLIK Płacę Później to nowa forma płatności typu „buy now, pay later” (BNPL), która pozwala klientom na odroczenie płatności za zakupy. Dzięki temu rozwiązaniu zakupy stają się łatwiejsze i bardziej dostępne, a sklepy mogą liczyć na wzrost sprzedaży.
Dlaczego warto wdrożyć BLIK Płacę Później?
- Zwiększenie sprzedaży. Już ponad 64 procent Polaków skorzystało z tej formy płatności. Taka opcja nierzadko przyczynia się do widocznego wzrostu konwersji i wartości koszyka zakupowego. Klienci chętniej dokonują zakupów, gdy mają możliwość odroczenia płatności.
- Popularność BLIK. Polacy ufają BLIKowi. Z systemu korzysta ogromna liczba naszych rodaków. Tylko w ostatnim kwartale 2023 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali 506,2 mln transakcji, a w całym roku było ich aż prawie 1,8 mld. Integracja z BLIK Płacę Później pozwala na wykorzystanie tej popularności i zwiększenie zasięgu sprzedaży.
- Szybkość i bezpieczeństwo. Bramka Sky-Pay, dzięki której udostępniamy BLIK Płacę Później, zapewnia szybkie i bezpieczne płatności online, a do tego pomaga Ci utrzymać płynność finansową. Wypłaty z całego dnia wpłyną na Twoje konto w ciągu 24h.
Jak działa BLIK Płacę Później?
BLIK Płacę Później będzie łatwodostępny dla Twoich klientów. Pojawi się w opcjach płatności jako osobny, wyraźnie widoczny kafelek. Masz pewność, że klienci szybko go zauważą, a co za tym idzie, chętniej zwiększą wartość swoich koszyków.
Kiedy dostanę pieniądze, jeśli klient skorzysta z opóźnionych płatności?
BLIK Płacę Później umożliwia klientowi spłatę w późniejszym terminie, ale Ty otrzymasz pieniądze za sprzedany towar od razu, tak jak w przypadku standardowej płatności.
Co jeśli klient nie zapłaci i nie zwróci produktu?
Nie musisz się martwić – całe ryzyko bierze na siebie BLIK Płacę Później. Otrzymasz pieniądze za sprzedany towar od razu, a dostawca usługi zajmie się odzyskaniem należności.
Jak dodać opcję BLIK Płacę Później do Twojego sklepu?
Aby móc korzystać z BLIK Płacę Później, które udostępniamy poprzez naszą bramkę, sklepy muszą spełniać następujące warunki:
- Sky-Pay. Sklep musi korzystać ze Sky-Pay od co najmniej 3 miesięcy.
- Wdrożone płatności BLIK. Sklep musi już akceptować płatności BLIK, a średnia liczba transakcji BLIK za ostatnie 3 miesiące musi być większa niż 10 sztuk.
- Akceptowana branża. Branża, w której działa sklep, musi znajdować się na „liście branż akceptowanych” i nie może znajdować się na „liście branż nieakceptowanych”.
Jeśli je spełniasz i korzystasz już z naszej bramki, nic już nie musisz robić! Nowa metoda płatności pojawi się sama.
Jeśli do tej pory w Twoim sklepie nie korzystasz ze Sky-Pay, to idealny czas na wdrożenie.
👉 Nie czekaj! Aktywuj Sky-Pay i BLIK Płacę Później już teraz!
Jak aktywować BLIK Płacę Później?
Żeby aktywować BLIK Płacę Później, zapoznaj się z prostą instrukcją. Warto zrobić to jak najszybciej.
Aktywuj ją w swojej bramce płatności Sky-Pay już dziś i ułatw swoim klientom zakupy.
Żródła:
1. https://www.kearney.com/industry/financial-services/european-retail-banking-radar