Idzie nowe – rebranding Sky-Shop

Katarzyna Kwartnik
Nowości w Sky-Shop

Sky-Shop funkcjonuje na rynku od 2009 roku. Gdy powstawała nasza platforma, nikt nie słyszał jeszcze o iPadzie, Netflixie, czy Instagramie. Przez te wszyskie lata byliśmy świadkami wielu istotnych wydarzeń społeczno-politycznych i, co dla nas szczególnie ważne – wstąpiliśmy na dobre w erę transformacji cyfrowej.

W Sky-Shop też zmieniało się bardzo dużo. Każdego dnia rozwijaliśmy oprogramowanie, dodając do niego nowe funkcje i aktualizując istniejące. Krok po kroku budowaliśmy Sky-Shop takim, jakim jest teraz. Przyszedł czas, aby to podkreślić!

Zapowiedź rebrandingu – obejrzyj wideo!

Zachęcamy do obejrzenia wideo wyjaśniającego genezę nowego logo. Domyślasz się, skąd wział się pomysł?

Dlaczego zdecydowaliśmy się na rebranding Sky-Shop?

Sky-Shop od początku swojego istnienia przeszedł długą drogę. Tak naprawdę nie było w tym czasie nawet tygodnia, w którym nie wprowadzilibyśmy choćby drobnego ulepszenia. Te wszystkie lata to także rozwój naszej firmy i pracujących w niej osób.

Udało nam się w tym czasie określić kierunek, w którym zmierzamy i wartości, które chcemy jasno komunikować. Przyszedł więc czas na naturalną zmianę, która pozwoli nam zaprezentować się takimi, jakimi naprawdę jesteśmy 🙂

Zmiany dotyczą warstwy wizualnej naszej marki. Są one konsekwencją naszego rozwoju i wierzymy, że dzięki nim wartości, które towarzyszą nam od samego początku, zostaną jeszcze lepiej wyeksponowane.

Wyraziliśmy je w zasadzie “3P”, czyli:

1. Prostota

Robienie zakupów online jest dziś banalne. Od 13 lat dążymy do tego, aby prowadzenie sprzedaży internetowej było równie proste. Z sukcesem zrywamy z wizją, że potrzebny jest do tego sztab programistów i grafików.

Obsługa Sky-Shop nie sprawi Ci trudności – nawet jeżeli jesteś laikiem w świecie e-commerce. A jeżeli będziesz mieć jakieś wątpliwości – możesz skorzystać z naszego wsparcia. Chodzi o to, aby skupiać się na sprzedaży, a nie technikaliach.

2. Przejrzystość

Sklepy internetowe na naszej platformie są skonstruowane tak, aby umożliwiać klientom jak najszybsze dokonanie zakupów. Znajdziesz tam szereg rozwiązań zgodnych z zasadami User Experience – jak np. krótki koszyk zakupowy.

Panel administracyjny Sky-Shop jest równie intuicyjny i wygodny. Nie ma tam miejsca na zbędne elementy, czy chaos – dokładnie tak, jak w naszej nowej identyfikacji wizualnej.

3. Przyjazność

Sprzedawcy internetowi robią wszystko, aby zakupy online były coraz wygodniejsze. Takie same cele przyświecają ekipie Sky-Shop. E-commerce jest dziś przede wszystkim przyjazny dla klientów, a my wiemy, jak to robić.

Sygnalizujemy to poprzez uśmiech w naszym logo i materiałach. Ciekawe, czy uda Ci się go dostrzec.zasada 3P Sky-Shop

Co dokładnie się zmienia?

Zmieniamy sposób prezentacji naszej firmy. Na naszej stronie zobaczysz inne kolory i grafiki niż te, do których się przyzwyczaiłeś. Jak wspominaliśmy wyżej — zmiany mają nie tylko odświeżyć nasz wizerunek, ale przede wszystkim – wskazywać na wartości, które od lat towarzyszą nam podczas budowania Sky-Shop.

Nasz nowy podstawowy kolor to żółty.

żółty sky-shop

To energetyczny i przystępny kolor, który jest źródłem pozytywnych emocji. Stymuluje on pracę układu nerwowego, poprawia pamięć i wyostrza zmysły. Aktywizuje nasz potencjał intelektualny i kreatywność, a także zachęca do rozmowy. To również kolor, który najbardziej zapada w pamięć.

O zmianach wizualnych nie można jednak pisać w nieskończoność. Pora pokazać choć namiastkę rebrandingu:

1. Nowe logo Sky-Shop

2. Nowa strona internetowa

nowa strona sky-shop

3. Nowy wygląd materiałów promocyjnych

bluza sky-shop

kubek sky-shop

materiały marketingowe sky-shop

Zmian będzie oczywiście znacznie więcej – będą one zachodzić stopniowo. Docelowo wszystkie materiały, które teraz są niebiesko-czerwone, staną się żółto-fioletowe.

Kto za tym stoi?

Rebranding zrealizowaliśmy w 100% samodzielnie. Pozwoliło nam to osiągnąć pożądany efekt i upewnić się, że nowa odsłona Sky-Shop będzie odzwierciedlać ducha marki i osób, które ją tworzą.

Największy udział miała w tym nasza UI Designer – Barbara Kalinka. Basia przez kilka miesięcy pracowała nad koncepcją, tworzyła, zmieniała, tworzyła… i oczywiście brała sobie do serca nasze uwagi. Według nas rezultaty są naprawdę świetne. Mamy nadzieję, że Tobie również spodoba się nowa odsłona Sky-Shop!

Co się NIE zmienia?

Każdy potrzebuje czasem zmian. Ludzie zazwyczaj kupują w tym celu nowe ubrania lub udają się do fryzjera. Firmy z kolei robią rebranding. “Wnętrze” jednak zostaje takie samo – dobrze znane. Właśnie tak jest w przypadku Sky-Shop.

NIE zmienia się:

  • Panel administracyjny i jego funkcje. Będziesz korzystać z dokładnie tego samego panelu administracyjnego i w taki sam sposób jak wcześniej obsługiwać sprzedaż.
  • Cenniki. Zmiany, które wprowadzamy, nie wpływają na naszą ofertę – wszystkie ceny pozostają takie same.
  • Wsparcie techniczne. Możesz liczyć na naszą pomoc dokładnie tak samo, jak wcześniej.
  • Integracje i współprace. Nie zmieniamy absolutnie nic w relacjach z naszymi partnerami. Nasi klienci będą mogli korzystać z tych samych usług i integracji, co do tej pory. Nie zmienią się również zniżki, bonusy czy oferty specjalne.
  • Zespół. Sky-Shop nadal będą tworzyć te same osoby.

Oczywiście wciąż będziemy rozwijać Sky-Shop “od środka” – dokładnie tak samo, jak robiliśmy to wcześniej. Możesz spodziewać się nowych funkcji i udoskonaleń istniejących. Nie zamierzamy się zatrzymywać!

Więcej o kulisach powstania nowej identyfikacji wizualnej przeczytasz podstronie o rebrandingu Sky-Shop.

👉 Co sądzisz o zapowiadanych zmianach? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią w komentarzu!

4.76 avg. rating (95% score) - 33 votes 5
Katarzyna Kwartnik
Content Marketing Specialist

Powiązane posty

Wypróbuj platformę Sky-Shop bezpłatnie.

Przez 14 dni bez zobowiązań z pełną funkcjonalnością platformy.