[kwiecień i maj] Aktualności i nowości na platformie sklepowej Sky-Shop.pl

Aleksandra Batko
Nowości w Sky-Shop

Przedstawiamy Wam nowości i aktualizacje w naszym oprogramowaniu wprowadzone w kwietniu oraz maju. Zapraszamy do lektury!

NOWOŚCI

  • Dodaliśmy nową integrację z hurtownią AGDPartner.
  • Dodaliśmy nową integrację z hurtownią Kamai24.pl.
  • Dodaliśmy nową integrację z hurtownią Husla.
  • Dodaliśmy nową integrację z hurtownią HempKing.
  • Udostępniliśmy dla Państwa dwukierunkową integrację z eBay, w bezpłatnej wersji BETA. Integracja oferuje m.in.:
    – możliwość konfiguracji i obsługi wielu kont eBay do sklepu,
    – wystawianie aukcji z poziomu sklepu (pojedynczo),
    – mapowanie kategorii, tworzenie wraz z edycją cenników dostaw, polityki płatności,
    – automatyczne pobieranie zamówień z eBay do sklepu,
    – wiązanie statusów zamówień sklepu ze statusami zamówień z eBay.

Integracja obejmuje kraje: Polska, Wielka Brytania oraz Niemcy i dostępna jest w zakładce Integracje -> Portale aukcyjne -> eBay (wersja beta)

Ważne: Integracja dostępna jest bezpłatnie w wersji Beta. Oznacza to, że integracja działa stabilnie, jednak wciąż jest rozwijana. Z tego względu możliwe jest występowanie błędów oraz okresowych problemów z jej funkcjonowaniem, co prosimy mieć na uwadze podczas korzystania z mechanizmu. Wszystkie błędy związane z działaniem integracji, oraz propozycje jej ewentualnej rozbudowy prosimy zgłaszać na adres info@sky-shop.pl. Po zakończeniu fazy BETA integracja będzie płatna.

AKTUALIZACJE

  • Rozbudowaliśmy integrację z brokerem Apaczka. Można już zamawiać przesyłki do paczkomatów oraz korzystać z usługi kurier Inpost.
  • Zaktualizowaliśmy mechanizm odpowiedzialny za integrację z serwisem Criteo (zmiana pliku porównywarki, dodanie obsługi połówek dla CriteoTags).
  • Zaktualizowaliśmy mechanizm integracji z serwisem PromoSMS. Obecnie możliwe jest korzystanie zarówno z kont punktowych, jak i nowego systemu – złotówkowego. WAŻNE: Typ konta nadawany jest przez dostawcę usługi, dlatego w przypadku problemów z wysyłką wiadomości należy skontaktować się bezpośrednio ze wsparciem PromoSMS w celu uzyskania informacji jaki rodzaj rozliczenia należy wybrać.
  • Zaktualizowaliśmy mechanizm odpowiedzialny za generowanie dokumentów sprzedażowych (optymalizacja systemu pod kątem zapisywania typu wygenerowanego dokumentu). W systemie zamawiania (widocznym dla klienta) dodaliśmy możliwość składania zamówień z fakturą bez NIP (opcja NIP -> Brak).
  • Zaktualizowaliśmy mechanizm odpowiedzialny za integrację z serwisem FreshMail (dodanie obsługi błędu ponownego zapisu dla klienta istniejącego w bazie FreshMail zapisanego z innego źródła niż sklep).
  • W celu zwiększenia wygody użytkowania zmieniliśmy układ menu górnego w panelu administracyjnym:
    ustawienia modułu B2B (dawny przycisk „Hurtownia”) zostały przeniesione do sekcji Konfiguracja (Konfiguracja -> Moduł B2B)
    przycisk zmiany języka panelu administracyjnego został przeniesiony do sekcji Start (Start -> Zmień język)
    – dodaliśmy nowy przycisk Hurtownie, gdzie można znaleźć listę zintegrowanych hurtowni (dawniej dostępne z poziomu menu Konfiguracja -> Integracje -> Hurtownie) oraz materiały ułatwiające rozpoczęcie korzystania z integracji
    – dodaliśmy nowy przycisk Integracje ułatwiający dostęp do konfiguracji zewnętrznych systemów (wcześniej dostępy z poziomu menu Konfiguracja -> Integracje)
  • Udostępniliśmy nową wersję integracji z serwsiem Allegro. Zmiana podyktowana była zmianą API dostawcy usługi. Najważniejsze zmiany:
    – zmienia się sposób obsługi cenników dostaw: w nowej wersji są one pobierane bezpośrednio z Allegro,
    – zmienia się sposób publikowania ofert: w momencie przejścia do podsumowania do serwisu Allegro wysyłany jest szkic aukcji, która następnie może zostać opublikowana w ostatnim kroku wystawiania,
    – dla aukcji wystawionych przed aktualizacją, żeby skorzystać z opcji wystaw ponownie konieczne będzie przypisanie cennika dostaw do produktu w sklepie,
    – opcja wystaw podobną dla aukcji wystawionych przed aktualizacją może być konieczny ponowny wybór cennika dostaw
    WAŻNE: Zmiana nie wpłynie w żaden sposób na wcześniejsze aukcje (wystawione przed aktualizacją). 

INFORMACJE

  • Ze względu na aktualizację integracji z Allegro (przeniesienie na nowe API), zmianie ulegnie sposób obsługi cenników dostaw. Stare cenniki (aktualnie dostępne z poziomu menu Konfiguracja -> Integracje -> Portale aukcyjne -> Allegro -> Cenniki dostaw) zostaną wyłączone, a do wystawiania aukcji używane będą informacje o dostawie pobierane bezpośrednio z Allegro. W związku z powyższą zmianą, w celu dalszego korzystania ze wszystkich możliwości integracji prosimy o uzupełnienie sekcji „informacje o dostawie” w swoim koncie na stronie Allegro (TUTAJ) najpóźniej do dnia 27.05.2019 r. Jeśli korzystacie Państwo z możliwości przypisywania cenników na stałe do produktu (Produkty -> Lista produktów -> Przypisz cennik dostaw), konieczne będzie również ponowne ich powiązanie z cennikami w nowej wersji (po wdrożeniu aktualizacji o czym poinformujemy jeszcze w osobnym komunikacie). UWAGA: Zmiany nie będą miały wpływu na już trwające (wystawione przed wgraniem nowej obsługi cenników) aukcje.
  • W celu zapewnienia Państwu jeszcze sprawniejszy i wygodniejszy kontakt, nasza infolinia techniczna będzie czynna dłużej! Od 8 kwietnia 2019 specjaliści w Dziale Wsparcia Technicznego służą pomocą od godziny 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku.

 

5.00 avg. rating (98% score) - 2 votes 5
Aleksandra Batko
Specjalista ds. Marketingu i PR

Powiązane posty