Sky-Shop Blog Sky-Shop Nowości w Sky-Shop Nowość! Licznik czasu wysyłki na karcie produktu

Nowość! Licznik czasu wysyłki na karcie produktu

Nowości w Sky-Shop
2 min

Czy wiesz, że na decyzje zakupowe Twoich klientów wpływa wiele czynników? Nigdy nie możesz mieć pewności, dlaczego dana osoba decyduje się na zakup. 

Rozwiązanie? Przygotuj się na wszystkie możliwe scenariusze i wyjdź naprzeciw potrzebom klientów. 

Pomoże Ci w tym nowa funkcja w Sky-Shop – licznik czasu wysyłki, który umieścisz na kartach produktów. Kupujący chcą wiedzieć, kiedy mogą spodziewać się produktu. Dla wielu osób kluczowa jest także jak najszybsza dostawa – i to właśnie ona sprawia, że kupują u Ciebie, a nie u konkurencji. 

Teraz poinformujesz o tym w najłatwiejszy możliwy sposób i dodatkowo zmotywujesz klientów do zakupu. Sprawdź, jak wdrożyć licznik czasu wysyłki w Twoim sklepie!

Czym jest i jak działa licznik czasu wysyłki?

Licznik czasu wysyłki to funkcja, dzięki której na karcie produktu w Twoim sklepie będzie pojawiać się licznik odliczający do najbliższej wysyłki danego towaru. Poinformujesz za jego pomocą np., do kiedy trzeba zamówić dany produkt, aby został on wysłany jeszcze dziś. 

W praktyce wygląda to tak:

licznik czasu wysyłki na karcie produktu

Licznik możesz oczywiście skonfigurować tak, by maksymalnie dostosować go do specyfiki funkcjonowania Twojego sklepu. Funkcja pozwoli Ci ustawić:

  • Godzinę, od której odlicza licznik. 
  • Odliczanie do wysyłki tego samego/kolejnego dnia.
  • Dni realizacji wysyłek, a także dni, gdy przesyłki nie będą wysyłane. 
  • Produkty, w przypadku których licznik będzie niewidoczny. 

Dlaczego warto korzystać z licznika czasu wysyłki?

Nie jesteś przekonany, czy potrzebujesz licznika w swoim sklepie? Oto kilka powodów, dla których warto go wdrożyć:

  • Motywujesz klientów do zakupu – wywołując uczucie pilności. 
  • Przekonujesz osoby, dla których priorytetem jest szybka wysyłka, by kupiły właśnie u Ciebie. 
  • Budujesz przewagę nad konkurencją, która nie informuje o czasie wysyłki. 
  • Odciążasz swój dział obsługi klienta – pracownicy nie muszą odpowiadać na pytania dotyczące czasu wysyłki. 
  • To wszystko sprawia, że zwiększasz sprzedaż w sklepie i Twoje zyski.

Jak dodać licznik do sklepu?

Licznik  czasu wysyłki wygodnie dodasz z poziomu panelu administracyjnego. Zrobisz to w sekcji Konfiguracja → Ustawienia sklepu → Karta produktu. 

Licznik to funkcja dodatkowo płatna. Jej koszt to 119 zł netto za rok. 

👉 Sprawdź cennik i dodaj licznik czasu wysyłki do swojego sklepu!

Masz pytania? Zadaj je w komentarzu lub napisz na info@sky-shop.pl.

5.00 avg. rating (98% score) - 6 votes 5

Powiązane posty

Wypróbuj platformę Sky-Shop bezpłatnie.

Przez 14 dni bez zobowiązań z pełną funkcjonalnością platformy.