Nowość! Odroczone płatności dla firm PragmaGO

Magdalena Wilk
Nowości w Sky-Shop

Użytkownicy sklepów internetowych coraz częściej oczekują elastycznego podejścia do płatności za zakupy. Takie rozwiązanie jest szczególnie pożądane przez klientów biznesowych, którzy poszukują sposobów pozwalających w lepszy sposób zarządzać finansami i nie obciążać nadmiernie budżetu. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi PragmaGO. Dowiedz się, dlaczego warto wprowadzić tę metodę płatności w Twoim sklepie.

Co to jest PragmaGO?

Płatności dla firm PragmaGO skierowane są do klientów biznesowych. To rozwiązanie pozwala odroczyć płatność nawet do 30 dni lub rozłożyć ją na wygodne raty nawet na 36 miesięcy. Jako sprzedający otrzymasz całą kwotę od razu – uregulowaniem należności zajmuje się usługodawca, który bierze na siebie proces spłaty zobowiązania nabywcy.

PragmaGO to atrakcyjna metoda płatności dla klientów biznesowych, ponieważ pozwala im na zakup towarów w większej ilości i o większej wartości, bez konieczności wydawania jednorazowo dużych kwot. Dzięki temu chętniej decydują się oni na większe zakupy, które pozwalają im rozwijać swoją działalność.

Zintegruj swój sklep z aplikacją Raty dla biznesu!

Jak działa PragmaGO?

Z PragmaGO mogą korzystać klienci w sklepie oferującym tę metodę płatności. Aby umożliwić kupującym skorzystanie z tej usługi, aktywuj wtyczkę dostępną dla każdego sprzedającego w Sky-Shop.pl. W panelu znajdziesz możliwość konfiguracji ustawień, dzięki czemu dostosujesz metodę płatności do Twoich preferencji (np. wybierzesz wariant rat czy walutę).

Po aktywacji usługi, PragmaGO pojawi się jako metoda płatności w koszyku Twojego sklepu. Warto również wybrać możliwość wyświetlania kalkulatora rat na karcie produktu – dzięki temu klient od razu zobaczy, jak najwygodniej ustawić spłatę należności. Pobierz też gotowe materiały promocyjne, aby poinformować kupujących o możliwości skorzystania z rozwiązania dla firm PragmaGO.

Po wybraniu tej formy płatności klient zostaje przekierowany do wniosku PragmaGO i wybiera preferowaną opcję spłaty. Kiedy zaakceptuje ofertę SMS-em, środki za zakupy zostają przelane na konto sprzedawcy.

Zobacz, jak w prosty sposób skonfigurować metodę szybkich płatności PragmaGO!

Dlaczego warto skorzystać z PragmaGO?

Metoda płatności PragmaGO to wygodne rozwiązanie zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów biznesowych. Zobacz, dlaczego warto się na nie zdecydować.

  • Oferowanie nowych metod płatności wpływa na zwiększenie konkurencyjności Twojej oferty i wyróżnienie jej na tle innych sklepów. Atrakcyjna i elastyczna metoda płatności to także dobry sposób na przyciągnięcie nowych klientów.
  • Dzięki możliwości odroczenia płatności oraz rozłożenia jej na wygodne raty, klienci będą chętniej dokonywać zakupów, na które mogliby się nie zdecydować, jeśli musieliby od razu uregulować całą kwotę. Pozwoli to im także na zakup towarów w większej ilości i o większej wartości.
  • Przy aktywacji usługi masz możliwość konfiguracji ustawień aplikacji – do Ciebie należy zatem decyzja, ile wariantów rozłożenia płatności zaoferujesz swoim klientom.
  • Wybór tej metody płatności przez użytkownika nie wiąże się z żadnymi kosztami dla sprzedającego.
  • Korzystając z PragmaGO, nie ponosisz żadnego ryzyka związanego ze spłatą rat lub zwrotem należności za odroczoną płatność. Całą kwotę otrzymujesz od razu przelewem ekspresowym, a rozliczeniem z klientem zajmuje się dostawca usługi.

Sprawdź również inne metody płatności, jakie oferuje Sky-Shop. Zapewniając wygodne opcje zakupów Twoim klientom, sprawisz, że będą chętnie wybierać Twój sklep i częściej do niego wracać.

Zintegruj Twój sklep z PragmaGO!

5.00 avg. rating (97% score) - 3 votes 5
Magdalena Wilk
Content Marketing Specialist

Powiązane posty

Wypróbuj platformę Sky-Shop bezpłatnie.

Przez 14 dni bez zobowiązań z pełną funkcjonalnością platformy.

// user.com