Sky-Shop Blog Sky-Shop Nowości w Sky-Shop Nowość! Płatności PayPo już w Sky-Shop!

Nowość! Płatności PayPo już w Sky-Shop!

Nowości w Sky-Shop
3 min

W Sky-Shop dbamy o wygodę Twoją i Twoich klientów, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie kolejne rozwiązanie, które pozwoli na jeszcze efektywniejsze prowadzenie sklepu internetowego. Od teraz możesz skorzystać z integracji z systemem odroczonych płatności PayPo. Zobacz, jak działa i dlaczego warto z niego skorzystać. 

Co to jest PayPo?

PayPo to odroczona metoda płatności. Dzięki niej klient może zapłacić za zakupy nawet 30 dni po złożeniu zamówienia lub rozłożyć kwotę na wygodne raty.  Jak to wygląda w praktyce? Klient wybiera PayPo jako metodę płatności w Twoim koszyku – podaje podstawowe dane, na podstawie których uzyskuje decyzję o odroczeniu płatności i następnie transakcję potwierdza wyłącznie kodem SMS.

PayPo opłaca zamówienie klienta, więc sklep otrzymuje płatność od razu. Kupujący ma 30 dni na zapłatę za zakupu bezpośrednio do PayPo. Jeśli potrzebuje więcej czasu, to może rozłożyć płatność na wygodne raty.

Jak działają płatności odroczone PayPo?

Płatności PayPo są niezwykle proste w obsłudze. Aby z nich skorzystać, klient nie musi dokonywać rejestracji, podawać numeru konta czy karty bankowej. Konieczne jest jednak, żeby sklep internetowy, w którym dokonuje transakcji, obsługiwał płatności odroczone PayPo.

W ramach integracji z PayPo na karcie produktu wyświetla się informacja o możliwości skorzystania z tej formy płatności. Klient dowiaduje się też od razu, że może zapłacić za zakupy do 30 dni od złożenia zamówienia.

Przy opłacaniu zamówienia PayPo wyświetla się bezpośrednio w koszyku jako jedna z metod płatności. 

Po złożeniu zamówienia i wybraniu tej formy płatności, klient zostaje przekierowany na zewnętrzny serwis PayPo. Tam następuje proces weryfikacji użytkownika. Jeśli ten przebiegnie pomyślnie, PayPo ureguluje rachunek w sklepie, a status zamówienia zostanie zmieniony na „opłacony”. 

Skorzystaj z możliwości integracji z PayPo w Sky-Shop!

Dlaczego warto aktywować PayPo w sklepie?

Płatności odroczone PayPo stają się coraz bardziej popularne i nic w tym dziwnego! Niosą ze sobą szereg zalet, zarówno dla klientów, jak i sprzedawców, którzy oferują taką formę płatności.

Dlaczego warto umożliwić klientowi skorzystanie z PayPo? Sklep internetowy obsługujący tę usługę może liczyć na wiele korzyści.

  • Według danych PayPo, aktywowanie usługi powala zwiększyć sprzedaż produktów w pierwszej cenie i podnieść wartość koszyka w Twoim sklepie o 20-40%.

  • Płatności odroczone wpływają na zwiększenie konwersji, ponieważ klienci szybciej i chętniej decydują się na zakup produktów w pierwszej cenie lub marek premium. Dodatkowo kupują oni więcej i nawet 2 razy częściej.

  • PayPo to wygodna i atrakcyjna forma płatności, która zyskuje coraz większe grono użytkowników – korzysta z niej już 750 tys. osób. Dzięki niej poszerzysz listę dostępnych metod płatności i przyciągniesz nowych klientów.

  • Udostępniając Twoim klientom preferowany sposób płatności, zmniejszasz ryzyko porzucenia koszyka tuż przed dokonaniem transakcji. Z danych PayPo wynika, że sklepy oferujące tę metodę płatności mogą zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków średnio o 15-20%.

  • Jako sprzedawca nie ponosisz żadnego ryzyka związanego z uregulowaniem należności przez klienta korzystającego z PayPo. Płatność za zakupy otrzymujesz od razu. Klient rozlicza się potem za transakcje bezpośrednio z PayPo.

Sky-Shop pozwala na integrację Twojego sklepu internetowego z systemem PayPo oraz innymi metodami płatności i systemami ratalnymi. Dzięki temu zapewnisz komfort wyboru Twoim klientom, którzy będą mieli jeszcze jeden powód, aby chętnie wybierać Twój sklep. 

? Nie zwlekaj, aktywuj PayPo w swoim sklepie już teraz!

4.69 avg. rating (93% score) - 13 votes 5

Powiązane posty

Wypróbuj platformę Sky-Shop bezpłatnie.

Przez 14 dni bez zobowiązań z pełną funkcjonalnością platformy.