Sky-Shop Blog Sky-Shop Nowości w Sky-Shop Podsumowanie 2021 roku w Sky-Shop.pl

Podsumowanie 2021 roku w Sky-Shop.pl

Podsumowanie 2021 roku w Sky-Shop.pl
Nowości w Sky-Shop
11 min

2021 był dla nas bardzo owocnym rokiem. Oddaliśmy w Twoje ręce dziesiątki nowych funkcji i usprawnień wprowadzanych w każdym miesiącu do oprogramowania Sky-Shop.pl. Co ważne, wiele z nich powstało w odpowiedzi na potrzeby zgłaszane do Działu Obsługi Klienta!
Wykorzystanie nowych mechanizmów pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż i zaoszczędzić czas podczas codziennej obsługi sklepu.

Sky-Shop w liczbach

2021 rok był bez wątpienia najintensywniejszym rokiem w naszej, ponad 12-letniej, działalności.

  • Dopisaliśmy 50 000 nowych linii kodu;
  • wprowadziliśmy zmiany w 270 000 liniach kodu;
  • pomogliśmy w konfiguracji sklepów podczas 18 306 rozmów technicznych;
  • odpisaliśmy na 26 522 e-maile dotyczące funkcji i konfiguracji Sky-Shop.

A to tylko niektóre ze statystyk!

Kluczowe nowości w Twoim sklepie internetowym Sky-Shop

1. Parametr tekstowy na karcie produktu

Wśród parametrów dodatkowych, które dodasz do produktu, pojawił się parametr tekstowy. Funkcja pozwala na umieszczenie pola tekstowego do uzupełnienia przez klienta. To Ty ustawiasz maksymalną liczbę znaków i decydujesz, czy uzupełnienie pola jest obowiązkowe.
Co ważne, parametr tekstowy może mieć wpływ na masę oraz cenę produktu.

parametr tekstowy sky shop

https://sklep.grycan.pl/

Funkcja sprawdzi się m.in. przy produktach personalizowanych. Pozwala na podanie treści nadruku lub grawerunku.

Sprawdź, jak dodać parametr tekstowy do produktu.

2. Oceny produktu widoczne na górze karty produktu

Wprowadziliśmy możliwość wyświetlania podsumowania opinii klientów w formie gwiazdek w górnej części karty produktu. Po kliknięciu na nie, użytkownik zostanie przekierowany bezpośrednio do sekcji z opiniami.

opinie sky shop produkt

https://shelbi.pl/

Nowa forma prezentacji gwiazdek to gwarancja na zauważenie ich przez klienta.

Wyświetlanie opinii w danych podstawowych produktu włączysz w panelu administracyjnym sklepu: Konfiguracja > Wygląd sklepu > Kreator wyglądu Kreator szablonu > Karta produktu > Ustawienia wyglądu karty produktu > Wyświetlaj średnią ocen w danych podstawowych produktu: Tak.

3. Dynamiczne filtrowanie parametrów

Rozwijając oprogramowanie Sky-Shop dużą rolę przykładamy do minimalizowania liczby kroków koniecznych do wykonania podczas zakupów.
Do udogodnień w 2021 roku dołączyło dynamiczne filtrowanie parametrów. Jest to funkcja, która automatycznie przeładowuje stronę po zaznaczeniu/odznaczeniu parametru (koloru, rozmiaru, producenta itp.).

Dynamiczne filtrowanie parametrów to znaczące udogodnienie dla kupujących, którzy nie muszą ręcznie zatwierdzać każdego swojego wyboru.

Zobacz, jak włączyć dynamiczne filtrowanie parametrów w sklepie!

4. Dostawa lokalna

Dostawa lokalna dostępna w oprogramowaniu Sky-Shop pozwala na ograniczenie rejonu wysyłki z uwzględnieniem:

  • państwa;
  • miasta;
  • ulicy;
  • kodu pocztowego.

Co ważne, cenę wysyłki możesz uzależnić od odległości dzielącej klienta od magazynu. Pamiętaj, że dostawą lokalną może zostać objęty cały asortyment lub jego wybrana część (produkt lub grupa produktów).

Dostawa lokalna świetnie sprawdzi się w sklepach oferujących produkty szybko psujące się np. w cukierniach, delikatesach oraz te wymagające specjalnego przechowywania np. w aptekach. Będzie miała zastosowanie także w sklepach korzystających z transportu własnego i gwarancji dostawy tego samego dnia na wybranym obszarze.

Zobacz, jak włączyć dostawę lokalną w sklepie!

5. Integracja z PragmaGo

integracja z pragmago

Integracja z PragmaGo to kolejna z form płatności dostępnych w Sky-Shop. W jej ramach otrzymasz dostęp do finansowania PragmaGo oraz wygodny kalkulator rat do uruchomienia w sklepie.

pragmago skyshop
https://cravvi.pl/

Raty dla biznesu to szansa na większą sprzedaż. Twoi kontrahenci rozkładają płatność na raty, a Ty natychmiast otrzymujesz pełną kwotę za zakupy. Wygodne? Jasne, że tak!

Dowiedz się więcej o ratach dla biznesu PragmaGo!

6. Integracja z edrone

edrone

Edrone to CRM dla e-commerce oparty na sztucznej inteligencji. Jego celem jest maksymalizacja sprzedaży przy minimalizowaniu Twojego udziału w procesie.

Dzięki integracji sklepu internetowego z edrone wykorzystasz dane o zachowaniu klientów do rekomendowania im materiałów i produktów, którymi są naprawdę zainteresowani.

Korzystaj z integracji z edrone i zwiększ sprzedaż dzięki marketing automation.

7. Moduł Instagrama

Zdjęcia z Instagrama bezpośrednio w Twoim sklepie internetowym? Teraz to możliwe! Połącz swoje konto ze sklepem i wybierz miejsce, w którym mają być widoczne. Widget może być wyświetlany:

  • na stronie głównej sklepu;
  • na liście produktów;
  • na karcie produktu;
  • w koszyku;
  • na blogu.

instagram widget

Piękne zdjęcia z Instagrama to szerokie możliwości prezentacji oferty i wykorzystania społecznego dowodu słuszności (komentarze i serduszka) do budowania wiarygodności sklepu.

Włącz moduł Instagrama i wyświetlaj zdjęcia z profilu bezpośrednio w swoim sklepie!

8. Integracja z systemem zbierania opinii konsumenckich Google

System zbierania Opinii Konsumencich Google jest już dostępny w Twoim sklepie! To bezpłatne narzędzie od Google, które pozwala na wysłanie klientowi ankiety zadowolenia z zakupów. Opinie zebrane w ramach Opinii Konsumenckich Google widoczne są m.in. w reklamach produktowych Google.
Twój sklep otrzyma także plakietkę informującą o uczestnictwie w programie.

Rozpoznawalne logo Google w połączeniu z realnymi opiniami kupujących to solidny społeczny dowód słuszności, który może zadecydować o finalizacji niejednej transakcji w Twoim sklepie.

Czas włączyć opinie konsumenckie Google w Twoim sklepie. Sprawdź, jak to zrobić.

9. Nowe formy płatności widoczne bezpośrednio w koszyku dla bramki Sky-Pay

W ramach bramki płatniczej Sky-Pay wyodrębniliśmy nowe metody płatności widoczne bezpośrednio w koszyku. Są to:

  • BLIK;
  • Alior Raty;
  • Google Pay;
  • Apple Pay;
  • płatność kartą.

Wyodrębnienie poszczególnych metod płatności już w koszyku to przede wszystkim wygoda kupującego. Zabieg pomaga zmniejszyć liczbę porzuconych z powodu braku preferowanej metody płatności koszyków.

Uruchom bramkę Sky-Pay z promocyjną stawką 1% prowizji już teraz!

10. Google Analytics 4 dla Twojego sklepu

Nowa wersja podstawowego narzędzia analitycznego GA, czyli Google Analytics 4 skupia się na śledzeniu zaangażowania użytkownika na stronie. Pozwala na jeszcze dokładniejsze poznanie ścieżki zakupowej.

Wersja Google Analytics 4 wkrótce stanie się standardem w branży. Jej wdrożenie dla sklepów korzystających z oprogramowania Sky-Shop jest możliwe już teraz!

Opieraj swoje decyzje na danych pozyskanych z ruchu! Zobacz, jak połączyć sklep internetowy z Google Analytics 4!

11. Gratis od kwoty zamówienia

Udostępniliśmy kolejną formę gratisów, które zaoferujesz klientom. Wybierz próg kwotowy dla pojedynczego zamówienia i produkt dostępny bez dopłat po jego przekroczeniu.

Od teraz dodatkowy produkt, który klient otrzyma po przekroczeniu określonej kwoty zamówienia wykorzystasz do zwiększania średniej wartości koszyka!

Dowiedz się, jak tworzyć gratisy w sklepie!

12. Nowa skórka Vogues

Do grona gotowych skórek branżowych w Sky-Shop dołączył szablon Vogues dla branży odzieżowej. Chcesz w nim coś zmienić? Nie ma problemu! Każdą ze skórek możesz spersonalizować i wprowadzić zmiany np. w obrębie modułów i kolorów.

gotowa skorka sky shop

Gotowa skórka to najszybszy sposób na zmianę wyglądu Twojego sklepu internetowego!

Zobacz wszystkie gotowe szablony sklepów dostępne w Sky-Shop!

13. Integracja z DHL rozbudowana o punkty odbioru

Punkty odbioru przesyłek, czyli POP dostępne w ramach oferty DHL to miejsca, w Twojej okolicy, z których odbierzesz lub nadasz przesyłkę.

Rozbudowaliśmy intergację z DHL dostępną w Sky-Shop, żebyś mógł oferować odbiór przesyłki w punkcie DHL swoim klientom! Stawiamy na wygodę obsługi, dlatego kupujący wybierze punkt odbioru z intuicyjnej mapy.

Sprawdź, jak aktywować POP DHL w sklepie.

14. Panel admina w wersji dark mode

Lubisz ciemne interfejsy? Dark mode pozwala Ci wygodniej pracować w nocy lub przy ograniczonym oświetleniu?

Teraz na tryb dark mode przełączysz się także w panelu administracyjnym Sky-Shop. Wybierz wersję kolorystyczną i pracuj tak, jak Ci wygodnie!

dark mode sky shop

Dark mode włączysz wybierając: panel administracyjny → konfiguracja → ustawienia sklepu → ustawienia ogólne → panel admina → kolorystyka panelu administracyjnego → ciemny (dark mode).

15. Masowe wystawianie faktur wFirma i iFirma

Operacje masowe dostępne z poziomu panelu administracyjnego uzupełniliśmy o masowe wystawianie faktur z systemów wFirma oraz iFirma.

Dzięki automatyzacji kolejnego etapu obsługi zamówienia zaoszczędzisz mnóstwo czasu każdego dnia.

Co nowego w integracjach z hurtowniami?

16. Automatyczne przesyłanie zamówień do hurtowni, czyli FullDropshipping

2021 rok był dla nas przełomowy. Postawiliśmy kolejny, bardzo istotny krok w integracjach z hurtowniami. Od teraz zamówienia do wybranych hurtowni będą przekazywane automatycznie. Co to oznacza w praktyce?

  • automatyczne przekazywanie zamówień do hurtowni nie rzadziej niż co 1 h;
  • automatyczne wysyłanie etykiet kurierskich (w tym etykiet Allegro Smart);
  • dla zamówień obejmujących produkty z kilku hurtowni: automatyczne rozdzielenie produktów z zamówienia do odpowiednich hurtowni;
  • możliwość wykluczenia produktów z automatycznego zamawiania w hurtowni.

Automatyczne przekazywanie zamówień do hurtowni to niemal całkowita automatyzacja sprzedaży, a co za tym idzie – oszczędność czasu i pieniędzy. Wykorzystanie funkcji minimalizuje czas potrzebny do obsługi zamówienia i skraca czas oczekiwania na przesyłkę przez klienta.

Obecnie FullDropshipping dostępny jest dla hurtowni Ikonka. Wkrótce mechanizm zostanie udostępniony w integracjach z kolejnymi hurtowniami.

Skorzystaj z automatycznego wysyłania zamówień do hurtowni i oszczędzaj czas!

17. Aktualizacje danych z hurtowni aż 12 razy na dobę

W 2021 roku moduł integracji z hurtowniami stał się jeszcze wydajniejszy. Zwiększyliśmy maksymalną częstotliwość aktualizacji pliku produktowego aż o 50%. Teraz dane pobierane mogą być aż 12 razy na dobę!

Częstsza aktualizacja pliku produktowego to większa kontrola nad stanami magazynowymi, cenami i samym asortymentem.

Kliknij i poznaj pozostałe możliwości integratora z hurtowniami!

18. Pobieraj tylko produkty z kodem EAN

Produktyzacja Allegro polega na przypisaniu Twojej aukcji do konkretnego produktu w bazie. Proces przebiega na podstawie kodu EAN produktu. Co ważne, obecnie obowiązkowa produktyzacja obejmuje od kilku do kilkunastu procent aukcji na koncie sprzedawcy. Allegro deklaruje, że wymagany procent ofert powiązanych z produktem będzie się zwiększał.

Nowa funkcja dostępna w ramach integracji z hurtowniami pozwala importować tylko te produkty, które posiadają kody EAN. Tym samym zyskujesz pewność, że cały pobrany asortyment jest gotowy do sprzedaży na Allegro.

Poznaj wszystkie funkcje integracji z hurtowniami w Sky-Shop!

19. Aż 109 nowych integracji z hurtowniami

Stale powiększamy bazę zintegrowanych ze Sky-Shop hurtowni. W 2021 roku na listę integracji dodaliśmy ich aż 109. Zdecydowana większość z nich została zintegrowana na Waszą prośbę!

Integracja z wybranym dostawcą to filar sprzedaży dropshippingowej, ale też oszczędność czasu na wprowadzaniu produktów do sklepu i kontrola asortymentu w sprzedaży z własnego magazynu!

Kliknij i zobacz pełną listę integracji z hurtowniami z podziałem na branże!

Co nowego w kanałach sprzedaży?

20. Integracja z OLX

integracja z olx

Obecnie na OLX sprzedawane są nie tylko używane, ale i nowe produkty. Co ważne, w większości kategorii sprzedaż na OLX nie wiąże się z koniecznością płacenia prowizji. Nic nie tracisz, a możesz wiele zyskać. Po uruchomieniu integracji sklepu z OLX skorzystasz z:

  • pojedynczego wystawiania ofert;
  • masowego wystawiania ofert;
  • listy aktywnych ogłoszeń na Twoim koncie;
  • automatycznego zamykania i wznawiania ogłoszeń;
  • dostępu do kategorii udostępnianych przez OLX.

Uruchom dodatkowy kanał sprzedaży, jakim jest OLX i docieraj do nowych klientów poszukujących mebli, ceramiki, zabawek i wielu innych produktów.

21. Integracja z Morele Marketplace

morele marketplace

Wszystkie serwisy Grupy Morele notują co miesiąc około 8 milionów odwiedzin użytkowników. Integracja sklepu z Morele Marketplace otwiera drzwi do zupełnie nowej grupy kupujących. Twoja oferta będzie mogła pojawić się w następujących serwisach:

  • morele.net (elektornika), 
  • budujesz.pl (dom i ogród),
  • skleppresto.pl (sport i turystyka), 
  • hulahop.pl (zabawki i artykuły dziecięce),
  • amfora.pl (kosmetyki).

Automatyczna integracja sklepu z Morele Marketplace pozwoli Ci szybko i sprawnie przerzucić produkty do nowego kanału sprzedaży, zmapować je i aktualizować widoczne dla klientów dane.

22. Ogranicznik kosztów rocznych aukcji Allegro

Jednym z kosztów prowadzenia sprzedaży na Allegro jest opłata utrzymaniowa. Jest naliczana dla ofert, dla których w ciągu 365 dni od daty wystawienia nie zanotowano sprzedaży. Ogranicznik kosztów rocznych aukcji to funkcja, która automatycznie oznacza aukcje bez sprzedaży i je zamyka.

Dzięki temu unikasz opłaty utrzymaniowej bez konieczności ręcznego wyszukiwania aukcji. Zaoszczędzisz więc nie tylko pieniądze, ale i czas.

Nowe usługi i oferty specjalne

23. Niskie ceny przesyłek InPost dla klientów Sky-Shop

Paczkomaty InPost to najchętniej wybierana forma dostawy. Według danych Gemiusa korzysta z niej aż 77% wszystkich kupujących w sieci. To jasny sygnał, że nie może zabraknąć ich w Twoim sklepie.

Teraz, dzięki współpracy Sky-Shop z InPost skorzystasz z niższych cen na Paczkomaty 24/7 oraz InPost Kurier. Czekają na Ciebie także inne benefity, w tym: gwarancja niezmienności ceny, bezpłatny podjazd kuriera i wsparcie posprzedażowe.

24. Kampanie Google Ads w Sky-Shop

Sklepy internetowe prowadzone na Sky-Shop skorzystają z profesjonalnych Kampanii Ads prowadzonych przez ADSRight. Zanim rozpoczniesz działania SEM skorzystasz z bezpłatnego audytu, w skład którego wchodzą:

  • analiza sklepu pod kątem czytelności dla użytkownika;
  • poszukiwanie możliwości konwersji;
  • analiza działań na koncie Google Ads.

Bezpłatna i niezobowiązująca konsultacja dostarczy Ci danych, które wykorzystasz do zwiększenia konwersji. Wybierz spośród 4 pakietów ten najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb!

Dowiedz się, w jaki sposób usługa Sky-Shop Kampanie Ads wesprze Twoją sprzedaż!

Nie zwalniamy tempa! W 2022 roku spodziewaj się kolejnych nowości. 
Swoje sugestie dotyczące rozwoju oprogramowania Sky-Shop możesz zgłaszać na
info@sky-shop.pl
Pamiętaj, że wszystkie informacje o aktualizacjach pojawiają się na bieżąco w Twoim panelu administracyjnym sklepu!

Jeszcze nie korzystasz z nowych funkcji? Masz pytania dotyczące ich działania lub konfiguracji?
Skontaktuj się z doradcami Sky-Shop!

4.43 avg. rating (88% score) - 14 votes 5

Powiązane posty

Wypróbuj platformę Sky-Shop bezpłatnie.

Przez 14 dni bez zobowiązań z pełną funkcjonalnością platformy.