Przedstawiamy Wam zbiorczą listę aktualizacji i nowości oprogramowania Sky-Shop.pl w czerwcu i lipcu 2017 roku. Było tego całkiem sporo. Dlaczego? Ponieważ zależy nam na komforcie Waszej pracy i sukcesie. Pamiętajcie, że największą nowością w tym okresie jest wprowadzenie szybkich płatności Sky-Pay.
2017-07-31 – Aktualizacja – Wprowadziliśmy poprawkę w strukturze pliku XML dla porównywarki Skąpiec
2017-07-27 – Nowość na liście i w eksporcie zamówień
Na liście i w eksporcie zamówień zostały dodane nowe pola „Numer paragonu” i „Data wystawienia paragonu”
Widoczność pól na liście zamówień można uaktywnić z poziomu menu Zamówienia -> Lista zamówień, klikając przycisk „Kolumny”. Eksport informacji odbywa się natomiast po kliknięciu przycisku „Eksportuj”.
2017-07-26 – Nowość – API sklepu zostało rozbudowane o nowe możliwości:
- wyświetlanie produktów z wybranej kategorii;
- sortowanie na podstawie więcej niż jednego pola;
- zawężenie wyników wyszukiwania do kategorii (i/lub) podkategorii;
- odczytywanie poszczególnych poziomów cen produktu (dla modułu B2B).
2017-07-25 – Nowość – Dodaliśmy możliwość masowej zmiany pola symbol z poziomu listy produktów
W celu wykonania zmiany należy w menu: Produkty -> Lista produktów zaznaczyć wybrane produkty, a następnie kliknąć Wykonaj dla zaznaczonych -> Zmień symbol.
2017-07-24 – Nowość – Dodaliśmy możliwość wysyłki regulaminu sklepu jako załącznik PDF w mailu informującym o złożeniu zamówienia w sklepie
Opcję można włączyć z poziomu menu: Konfiguracja -> Ustawienia sklepu -> Zamówienia/Rejestracja.
2017-07-21 – Nowość – Dodaliśmy możliwość generowania graficznego kodu kreskowego w administracyjnym pliku PDF zamówienia
Generowanie kodu odbywa się na podstawie pól kod kreskowy lub EAN. Usługę można aktywować z poziomu menu: Konfiguracja -> Ustawienia sklepu -> Panel administracyjny.
2017-07-20 – Aktualizacja – Ulepszyliśmy mechanizm wystawiania duplikatu faktury
2017-07-19 – Nowość – Udostępniliśmy nowy system szybkich płatności Sky-Pay
Sky-Pay to system szybkich i bezpiecznych płatności online z niską prowizją nawet 1,69%. System udostępnia ponad 32 najpopularniejsze kanały płatności, w tym karty płatnicze i BLIK.
Aktywacja Sky-Pay odbywa się z poziomu panelu administracyjnego sklepu poprzez wypełnienie formularza oraz akceptację regulaminu usługi. Aktywuj Sky-Pay w: Zamówienia->Płatności i systemy ratalne->SkyPay
Aktywacja nawet w 48H, bez umów! Więcej informacji znajdziesz na Sky-Pay i TUTAJ.
2017-07-19 – Nowość – Dodaliśmy nowe pole EAN do eksportu zamówień w panelu administracyjnym
2017-07-18 – Nowość – Dodaliśmy możliwość samodzielnego pobierania faktury z poziomu konta klienta w sklepie
Od teraz, klienci po zalogowaniu na swoje konto, w szczegółach zamówienia (Twoje konto -> Zamówienia) mają możliwość samodzielnego pobrania i wydruku dokumentów sprzedażowych.
2017-07-17- Nowość – Umożliwiliśmy Aktywację Kreatora Szablonu Sklepu we wszystkich sklepach założonych przed 25.04.2017 roku
Sklep pokazowy oparty o kreator – CUSTOMIZED RWD.
Aktywacja jest możliwa z poziomu Konfiguracja->Wygląd sklepu->Kreator wyglądu.
Prosimy o zapoznanie się ze zrozumieniem z komunikatem dla aktywacji kreatora oraz warunkami aktywacji.
2017-07-14 – Nowość – Integracja z hurtowniami
Dodaliśmy Filtrowanie po Producencie do integracji z hurtowniami z opcją automatycznej zmiany nazwy producenta pobieranego z hurtowni.
W menu: Konfiguracja -> Integracje -> Hurtownie w edycji wybranej hurtowni w zakładce Filtr producentów można wybrać producentów, dla których mają być pobierane produkty z hurtowni oraz zmienić nazwę, pod jaką dany producent będzie wyświetlany w sklepie.
Szczegółowe informacje dotyczące działania funkcji znajdziecie w dedykowanej pomocy znajdującej się w lewym dolnym rogu ekranu edycji filtra producentów.
2017-07-13 – Nowość – Wykonaliśmy integrację z hurtownią Boss of Toys
2017-07-12 – Nowość – Dodaliśmy możliwość sortowania listy zamówień po ich źródle
W menu: Zamówienia -> Lista zamówień, wybierając „Źródło zamówień” można zaznaczyć czy na liście mają być widoczne wszystkie zamówienia (domyślnie), zamówienia złożone z poziomu sklepu czy te pobrane z Allegro.
2017-07-11 – Nowość w pakietach B2B
W pakietach B2B została dodana nowa kolumna na liście produktów pokazująca, czy dla produktu zostały zdefiniowane progi cenowe.
Pole można włączyć z poziomu menu: Produkty -> Lista produktów klikając w przycisk „Kolumny”.
2017-07-10 – Nowość w formularzu zwrotu do firm
W menu Konfiguracja -> Ustawienia sklepu -> Zamówienia/Rejestracja została dodana możliwość wyłączenia przesyłania formularza zwrotu do firm.
W przypadku zaznaczenia opcji „nie” w momencie, kiedy klient wypełni dane do faktury formularz nie zostanie automatycznie przesłany.
2017-07-07 – Nowość na liście zamówień
Na liście zamówień została dodana nowa kolumna „Kod rabatowy”, wyświetlająca kod, który został użyty przez klienta podczas składania zamówienia
Nową kolumnę można włączyć z poziomu menu: Zamówienia -> Lista zamówień klikając w „Kolumny”.
2017-07-06 – Nowość w Sky-Shop Printer
Została dodana możliwość czyszczenia i ręcznego odświeżania kolejki paragonów do wydruku w programie Sky-Shop Printer.
Zarządzanie kolejką jest dostępne z poziomu menu Zamówienia -> Faktury i Paragony -> Paragony Konfiguracja.
2017-07-04 – Nowość – Została dodana możliwość eksportu faktur z wyodrębnieniem wartości poszczególnych stawek VAT
Pole można uaktywnić z poziomu menu: Zamówienia -> Faktury i paragony -> Lista faktur wybierając opcję „Eksportuj”
2017-06-30 – Nowość – Została dodana nowa zmienna do wykorzystania w szablonach Allegro: Przekreślona Cena
2017-06-29 – Nowość – Wykonaliśmy integrację z hurtownią VOOC
2017-06-28 – Aktualizacja – Dokonaliśmy zmian (dostosowanie do nowego formatu przesyłanych plików) w integracji z hurtownią Aren
2017-06-27 Nowość – Wykonaliśmy integrację z hurtownią Ramiz
2017-06-26 – Nowość – Wykonaliśmy integrację z hurtownią THI
2017-06-23 – Nowość – Dodaliśmy możliwość wyboru źródła aktualizacji kursu walut
W zakładce Konfiguracja -> Ustawienia sklepu -> Ceny można zadecydować czy aktualizacja kursu ma odbywać się na podstawie danych uzyskanych z Yahoo czy z NBP.
2017-06-22 – Nowość – Dodaliśmy nową funkcjonalność „Stany Dostępności”
W menu Konfiguracja -> Ustawienia sklepu -> Karta produktu można wybrać sposób wyświetlania stanów magazynowych.
Dostępne możliwości: ilość (np. 5 szt), tekst (np. mało, dużo) oraz tekst + ikona.
2017-06-19 – Aktualizacja – Dokonaliśmy zmian (dostosowanie do nowego formatu przesyłanych plików) w integracji z hurtowniami:
- Polcan;
- Impakt;
- Delta.
2017-06-15 – Aktualizacja – Dodaliśmy nową integrację z hurtownią Globaltex (dodane grupowanie kolorów)
2017-06-12 – Aktualizacja – Dokonaliśmy zmian (dostosowanie do nowego formatu przesyłanych plików) w integracji z hurtowniami:
- Tayma;
- Texet;
- ArtB2B;
- Fashiondropshippers – zgrupowane parametry.