Druga edycja Drop Day za nami! 9 maja ponownie krok po kroku przeprowadziliśmy uczestników przez istotne na starcie sprzedaży dropshippingowej tematy. Dziękujemy za Waszą aktywność i zaangażowanie!
6 godzin intensywnych szkoleń musi zaowocować sukcesem sprzedażowym, za który trzymamy kciuki.
Spis treści artykułu
Drop Day 2023 w liczbach
- ponad 700 uczestników
- 7 ekspertów
- 6 godzin praktycznej wiedzy
- bonusy na start
Prelekcje na drugiej edycji Drop Day
Podczas II edycji konfernecji Drop Day postawiliśmy na tematy najlepiej oceniane przez uczesnitków poprzedniej edycji i dołożyliśmy do nich kilka nowych.
Agenda została zbudowana tak, żeby po konferencji każdy z uczesnitków miał komplet informacji potrzebnych na start.
Dziękujemy partnerom merytorycznym wydarzenia:
Allegro, Legal Geek, Top Online, TaxCoach, Łukasz Kamiński – Ekspert e-commerce – bez ich wiedzy realizacja tak kompleksowej konferencji nie byłaby możliwa!
1. Czym jest i jak wykorzystać dropshipping?
🎙️ Kinga Tobała, Senior Marketing Specialist w Sky-Shop
2. Prawny niezbędnik. Jak legalnie sprzedawać w dropshippingu?
🎙️ Zofia Babicka-Klecor, CEO i prawniczka w Legal Geek
3. ABC współpracy z hurtownią dropshippingową
🎙️ Tomasz Kubica, Doradca klienta e-commerce w Sky-Shop
4. Dropshipping na Allegro. Jak prosto i skutecznie zacząć sprzedaż?
🎙️ Anna Weydmann-Kwiatkowska, Education and Merchant Development Partner w Allegro.pl
5. 3 proste strategie na pierwszą sprzedaż
🎙️ Łukasz Kamiński, Ekspert-ecommerce
6. Jak rozliczać dropshipping? Wszystko, co musisz wiedzieć zanim zaczniesz
🎙️ Krzysztof Mrugalski, COO & Co-Founder TaxCoach
7. Sztuczna inteligencja w e-commerce. Jak możesz wykorzystać AI w swoim biznesie?
🎙️ Kamil Stasiak, Head of SEO w Top Online
8. Narzędzia do dropshippingu w pigułce
🎙️ Kinga Tobała, Senior Marketing Specialist w Sky-Shop
Za zaanagażowanie dziękujemy też mediom branżowym – to dzięki nim o Drop Day’u było tak głośno!
Wiedza na start, a nie fart!
Po Drop Day’u nadal pozostajemy w kontakcie!
Każda z zapisanych osób przez 8 dni po wydarzeniu otrzyma kurs mailowy, a w nim:
- tekstowe podsumowanie najważniejszych informacji
- nagranie prelekcji
- przypomnienie o bonusie na start
Codzienna powtórka jednego tematu pozwala utrwalić wiedzę i wrócić do informacji w dowolnym momencie. To jeden z najlepiej ocenianych aspektów konferencji!
Do zobaczenia na kolejnej edycji Drop Day’a!
Pamiętaj, że regularnie organizujemy webinary o sklepach internetowych, dropshippingu i sprzedaży wielokanałowej. Sprawdź listę nadchodzących webinarów i zapisz się na szkolenia!