Relacja ze Sky-Shop Day #3 w Poznaniu

Aleksandra Batko
Sky-Shop od kuchni

Kolejne miasto i kolejne wspaniałe wydarzenie! Po udanych edycjach Sky-Shop Day w Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Poznań! Jak przebiegło nasze e-commerce’owe spotkanie w stolicy Wielkopolski? Przeczytajcie!

Idea Sky-Shop Day – porozmawiajmy o e-commerce!

Pomysł na stworzenie jedynego w swoim rodzaju wydarzenia dla branży e-commerce zrodził się w naszych głowach już dawno. Pragnęliśmy w przystępny sposób dzielić się z Wami wiedzą i podpowiadać co robić, aby rozkręcić sprzedaż i zbudować biznes, który będzie dochodowy, przyniesie ogrom satysfakcji, a po pewnym czasie stanie się sposobem na życie!

Nie czekaliśmy i postanowiliśmy zrealizować nasz plan! Do tej pory odwiedziliśmy Kraków, Wrocław oraz Poznań i mamy nadzieję, że w przyszłości na naszej mapie pojawią się kolejne miasta w Polsce.

Spotkanie e-commerce

Sky-Shop Day to:
– zawsze aktualna i praktyczna wiedza e-commerce przekazana w postaci prelekcji oraz paneli dyskusyjnych,
– najlepsi specjaliści i eksperci w branży sprzedaży online,
– tematyka: e-commerce, SEO, sprzedaż na Allegro, dropshipping, marketing i wiele innych,
– spotkania w największych miastach w Polsce,
– networking i możliwość indywidualnej konsultacji z prelegentami.

Kilka słów o dropshippingu – prelekcja specjalistów Sky-Shop.pl

Tematem przewodnim poznańskiej edycji Sky-Shop Day była skuteczna sprzedaż na Allegro oraz dropshipping. A skoro tak – spotkanie rozpoczęliśmy od prelekcji Tomasza Kubicy i Macieja Cebertowicza ze Sky-Shop.pl, która wprowadziła uczestników w temat dropshippingu i rozwiała wszelkie wątpliwości dotyczące funkcjonowania tego modelu logistycznego. Prelegenci krok po kroku wyjaśnili m.in. czym dropshipping różni się od tradycyjnego modelu sprzedaży, jak ustalić warunki współpracy z hurtownią oraz w jaki sposób rozliczać sprzedaż. Ważną kwestią poruszaną podczas prezentacji była integracja sklepu internetowego z hurtownią, która umożliwia pobieranie produktów wprost do sklepu oraz automatyczną aktualizację cen, opisów czy stanów magazynowych. Prelekcja skierowana była zarówno do osób, które znają i wykorzystują dropshipping w swoim sklepie, jak i tych, którzy jeszcze się z nim nie spotkali.

jak sprzedawać w dropshippingu

Współpraca z kurierem krok po kroku – rozmowa z Michałem Rokuszewskim z DHL Parcel Polska

Każdy właściciel sklepu internetowego doskonale wie, że sprawne dostarczanie zamówień do Klientów to klucz do sukcesu w e-commerce.  O tym, w jaki sposób ustalać warunki współpracy z firmą kurierską rozmawialiśmy z Michałem Rokuszewskim, managerem ds. rozwoju biznesu w DHL Parcel Polska. Zapytaliśmy między innymi o parametry standardowej paczki, innowacyjne rozwiązania, które swoim klientom proponuje DHL Parcel, a także o to, w jaki sposób przygotować się na wzmożoną sprzedaż i wysyłkę towarów w wysokim sezonie świątecznym.

jak ustalic warunki wspolpracy z kurierem?

Allegro w pigułce – tajniki skutecznej sprzedaży. Prelekcja Pawła Mielczarka.

Po krótkiej przerwie, podczas której uczestnicy mogli napić się aromatycznej kawy, przyszedł czas na wystąpienie naszego kolejnego gościa specjalnego – Pawła Mielczarka, CEO w vSprint oraz dyrektora e-commerce w CosmoGroup, który zdradził tajniki skutecznej sprzedaży na Allegro. Była to jedna z najbardziej wyczekiwanych prelekcji, ponieważ wiedza dotycząca tricków sprzedażowych na najpopularniejszym portalu aukcyjnym w Polsce jest na wagę złota! Paweł opowiedział krok po kroku o tym, jak powinna wyglądać idealna aukcja na Allegro, co zrobić, aby wyróżnić się na tle konkurencji oraz jakich błędów unikać. Ważnym elementem prelekcji był również gotowy zbiór przydatnych w codziennej pracy e-commerce’owych narzędzi rekomendowanych przez naszego eksperta.

Jak skutecznie sprzedawać na Allegro?

Jak współpracować z hurtownią dropshippingową? – rozmowa z Dariuszem Wloką, właścicielem hurtowni internetowej OutletWatch

Czwarta i ostatnia rozmowa dotyczyła współpracy z hurtownią dropshippingową „od kuchni”. Na scenie stanął Dariusz Wloka, właściciel hurtowni internetowej OutletWatch, aby opowiedzieć o tym, jakie kroki podjąć przed podpisaniem umowy, o co pytać i na co zwrócić szczególną uwagę. Poruszyliśmy najważniejsze aspekty, które mogą spędzać sen z powiek wielu właścicielom sklepów internetowych – kwestie zwrotów i gwarancji, wysyłki paczek oraz rabatów udzielanych przez hurtownię. Taką wiedzę powinien posiadać każdy ekomersiak!

jak ustalic warunki z hurtownia dropshipping

Czas na networking!

Mimo, że część prelekcyjna dobiegła końca, uczestnicy mieli również możliwość indywidualnej rozmowy z prelegentami Sky-Shop Day! Podczas godzinnej sesji networkingowej mogli omówić swoje pomysły na biznes i skonsultować je z doświadczonymi praktykami, dowiedzieć się więcej na temat funkcji oprogramowania Sky-Shop albo zadać pytania dotyczące prelekcji. Był to również czas na wymianę własnych doświadczeń i nawiązanie kontaktów, które z pewnością zaowocują w przyszłości!

Oczywiście zadbaliśmy o to, żeby nasi uczestnicy nie opuścili nas z pustymi rękami 🙂 Każdy z nich otrzymał pakiet materiałów, pozwalających utrwalić zdobytą wiedzę oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w spotkaniu.

Kolejne edycje przed nami, zatem jeśli nie udało Ci się wziąć udziału w dotychczasowych wydarzeniach – nic straconego! Zapraszamy do obserwowania naszego Facebooka, aby na bieżąco śledzić informacje o Sky-Shop Day!

5.00 avg. rating (99% score) - 7 votes 5
Aleksandra Batko
Specjalista ds. Marketingu i PR

Powiązane posty