Dzień darmowej dostawy – promocja, której klient nie ominie!

Kinga Tobała
Marketing sklepu

Sezon jesienno – zimowy obfituje w wyczekiwane przez klientów promocje. Podczas gdy Black Friday i Cyber Monday skupiają się na obniżkach cen, w ramach Dnia Darmowej Dostawy zaoferujesz wysyłkę produktów bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z jej doręczeniem!

  • Dzień Darmowej Dostawy 2018 już 5 grudnia!
  • Dołącz do akcji promocyjnej do 3 grudnia.
  • By Twój sklep mógł wziąć udział w Dniu Darmowej Dostawy, musisz posiadać certyfikat SSL.

Czym jest Dzień Darmowej Dostawy?

Jak sama nazwa wskazuje, ideą Dnia Darmowej Dostawy jest zapewnienie kupującym w sklepach internetowych doręczenia produktów bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Jednocześnie organizator daje możliwość wprowadzenia minimalnej kwoty zamówienia wynoszącej nie więcej niż 20 złotych brutto.
Warto pamiętać, że darmowa dostawa jest jednym z najbardziej cenionych udogodnień. Klienci mający do wyboru nieco droższy produkt połączony z wysyłką za 0 zł i tańszą ofertę, do której należy doliczyć koszty przesyłki, chętniej decydują się na propozycję zawierającą darmową dostawę. Z uwagi na fakt, że w Dniu Darmowej Dostawy biorą udział zarówno rozpoznawalne marki, jak i mniejsze sklepy, nie możesz pominąć akcji. W przeciwnym razie zdecydowani na zakup klienci skorzystają z oferty konkurencyjnego sklepu, który dostarczy wybrane produkty zupełnie za darmo.

akcja darmowa dostawa - dzień darmowej dostawy

https://www.dziendarmowejdostawy.pl/

* Liczba sklepów internetowych biorących udział w akcji ulegnie powiększeniu 🙂

Jak dołączyć do Dnia Darmowej Dostawy?

Dołączenie do Dnia Darmowej Dostawy nie jest trudne! Warunki określone w regulaminie akcji spełnia zdecydowana większość sklepów internetowych, toteż niewielkim nakładem pracy możesz zyskać reklamę na stronie organizatora, a także szerokie grono konsumentów planujących swoje zakupy właśnie na ten dzień. Szansa pojawienia się obok najbardziej rozpoznawalnych marek nie może Cię ominąć! Zobacz, jak zgłosić swój sklep:

Zapisz się już teraz i komunikuj konsumentom udział w akcji. Darmowa dostawa niejednokrotnie staje się decydująca w przedświątecznej walce o klientów chętnie kupujących prezenty dla najbliższych.  By jeszcze lepiej wykorzystać potencjał uczestnictwa w DDD, przygotuj rabaty i akcje promocyjne wyróżniające Twoją ofertę spośród innych!

UWAGA! Nie dość, że bez certyfikatu SSL Twój sklep zostanie oznaczony jako niebezpieczny, udział w Dniu Darmowej Dostawy nie będzie możliwy! Jeśli jeszcze nie posiadasz potwierdzenia bezpieczeństwa przepływu danych, zainstaluj certyfikat SSL, bowiem jest on wymagany do udziału w akcji.

Dzień darmowej dostawy 2018

Tegoroczna edycja akcji promocyjnej została zaplanowana tuż przed mikołajkami. W związku z tym, że Dzień Darmowej Dostawy w 2018 roku wypada 5 grudnia,  zakupione bez kosztów wysyłki towary staną się doskonałym podarkiem na święta.

Biorąc udział w akcji zyskujesz wielokrotnie. I choć to zadowolenie klientów, którzy mogą zaoszczędzić na wysyłce, a co za tym idzie – kupić większą ilość produktów, jest najważniejsze, Twój sklep internetowy zyska kolejny sposób promocji. Udział w Dniu Darmowej Dostawy wiąże się z umieszczeniem na liście biorących w niej udział sklepów, szansą na wyróżnienie swojej oferty, a także zamieszczeniem informacji na swojej stronie o trwającej promocji.
Kiedy już przyłączysz się do akcji – nie wahaj się poinformować o niej na Facebooku i w wysyłanym do klientów mailingu.

5.00 avg. rating (98% score) - 5 votes 5
Kinga Tobała
Senior Marketing Specialist

Powiązane posty

Wypróbuj platformę Sky-Shop bezpłatnie.

Przez 14 dni bez zobowiązań z pełną funkcjonalnością platformy.