Nabierz rozpędu w swoim e-biznesie – zobacz, jak zwiększyć sprzedaż z Ceneo

Magdalena Wilk
Rynek E-commerce

Posiadasz własny sklep internetowy? A może sprzedajesz na portalach aukcyjnych? Bez względu na to, w jakim kanale działasz, możesz zrobić kolejny krok w rozwoju swojego biznesu i dotrzeć do nowych klientów. Zarejestruj sklep na Ceneo i daj się zauważyć!

Zaczynasz sprzedawać w Internecie i nie wiesz, jak zwiększyć liczbę zamówień? W prowadzeniu wielokanałowej sprzedaży kluczowy jest sprawdzony partner.

Daj się zauważyć

Od 17 lat Ceneo wspiera polskich przedsiębiorców w docieraniu do klientów i zwiększaniu sprzedaży. Jest nie tylko największą największa porównywarka cen w Europie, ale również największą baza opinii pozakupowych o produktach, sklepach i dostawcach w Polsce.

W Ceneo kupujący może wybierać spośród nawet 30 mln ofert z 26 tys. e-sklepów. Szeroka oferta sprawia, że serwis odwiedza miesięcznie nawet 23 mln użytkowników. Dzięki temu jest to idealne miejsce sprzedaży nie tylko dla dojrzałego e-commerce’u, ale również dla stawiających pierwsze kroki w sprzedaży online.

👉 Przeczytaj poradnik: Jak sprzedawać na Ceneo?

Dobry start z Ceneo

Rejestrując się na Ceneo, otrzymasz 600 zł na promocję swojego sklepu w formie kuponów rabatowych dla Twoich klientów. Wystarczy, że włączysz bezpłatną usługę Kup Teraz. Dzięki niej zyskujesz nie tylko promocję na start, ale również dostęp do darmowych akcji marketingowych takich jak Gorące Towary czy Ceneo free.

W pierwszym półroczu 2022 roku już ponad 13,5 tys. użytkowników skorzystało z oferowanych rabatów, kupując ponad 31 tys. produktów o łącznej wartości ponad 3,2 mln złotych. Warto wykorzystać ten potencjał.

Integracja z Ceneo w Sky-Shop pozwoli Ci bezpłatnie uruchomić w Twoim sklepie program Zaufane Opinie Ceneo. Możesz także automatycznie wystawiać oferty ze sklepu w porównywarce i pobierać zamówienia od klientów, którzy sfinalizowali transakcję na Ceneo dzięki opcji Kup Teraz.

Skorzystaj z rozszerzenia Kup Teraz na Ceneo!

Dbaj o wizerunek

Nawet 95% osób czyta recenzje, zanim zdecyduje się na zakup online. Żeby pomóc sprzedającym zadbać o budowanie silnego wizerunku sklepu, a kupującym dostarczać wiarygodne informacje, Ceneo stworzyło Program Zaufanych Opinii.

Po dokonanych zakupach do użytkownika wysyłana jest ankieta sprawdzająca jego poziom zadowolenia z transakcji. Pozwala to na uzyskanie rzetelnych, obiektywnych i w 95% pozytywnych opinii na temat zakupu.

Dodatkowo dział bezpieczeństwa czuwa nad pojawiającymi się komentarzami, zapobiegając nieuczciwym praktykom, jakim jest wystawianie negatywnych i niepotwierdzonych recenzji przez osoby trzecie, np. konkurencję. Pomaga to chronić nie tylko sprzedających, ale również kupujących, którzy mogą mieć pewność co do autentyczności komentarzy.

A co w przypadku, kiedy pojawi się niepochlebna opinia? Dobra komunikacja to klucz do sukcesu, dlatego Program Ochrony Marki to dodatkowy kanał, pozwalający przedsiębiorcy nawiązać kontakt z niezadowolonym kupującym i doprecyzowanie co poszło nie tak w transakcji.

Z pomocą programu udaje się rozwiązać rocznie prawie 50 tys. spornych kwestii. To właśnie otwartość na mediację z klientem często prowadzi do rozwiązania sporu i tym samym usunięcia przez niego negatywnego komentarza.

👉 Sprawdź, jak porównywarki cenowe zwiększą zysk sklepu internetowego.

Zadbaj o dobrą pozycję i widoczność

Dobre recenzje to jeden z najpotężniejszych elementów decyzji zakupowych. Co jeszcze składa się na finalny wybór konsumenta? Co ciekawe, nie zawsze jest to najniższa cena! Decyzja konsumencka coraz częściej opiera się na wypadkowej opinii, szybkości i kosztach dostawy, ale również dodatkowych aspektach, takich jak ubezpieczenie produktu, możliwość zakupu na raty czy wsparcie montażowe. Jeśli chcesz lepiej pozycjonować swoją ofertę, weź pod uwagę wszystkie te czynniki.

Żeby pomóc przedsiębiorcom skutecznie docierać do odbiorców, Ceneo daje do dyspozycji kafeterię narzędzi umożliwiających budowanie strategii sprzedażowej i kreowania przewagi nad konkurencją. Można to robić poprzez promocję, np.:

  • w postaci podświetleń produktów,
  • podbijania pozycji na karcie kategorii,
  • poprzez boksy reklamowe pomagające zwiększyć widoczność naszego produktu.

Każdy sprzedawca na Ceneo dysponuje dedykowanym panelem sklepowy, z którego poziomu może zarządzać produktami i uruchomić dowolną usługę promocyjną.

Poznaj swoich klientów

Zrozumienie i poznanie swoich klientów jest jednym z filarów skutecznej sprzedaży. Dzięki udostępnionym przez Ceneo rozbudowanym narzędziom analitycznym przedsiębiorcy mogą:

  • monitorować zachowania zakupowe klientów,
  • analizować kondycję swoich ofert,
  • badać skuteczność narzędzi promocyjnych i w czasie rzeczywistym reagować na działania konkurentów.

3 kroki do większej sprzedaży

Co trzeba zrobić, żeby zacząć sprzedawać za pośrednictwem Ceneo, dotrzeć do milionów użytkowników? Rejestracja i mechanizm działania jest niezwykle prosty:

  1. Zarejestruj sklep na biznes.ceneo.pl – możesz to zrobić bezpłatnie, bez konieczności wykupywania abonamentu.
  2. Dodaj ofertę – ręcznie lub automatycznie. Pamiętaj, żeby zadbać o dodanie kilku zdjęć, opisu i danych produktu wraz z informacją o jego dostępności i wysyłce. Wiele porad o budowaniu atrakcyjnej oferty znajdziesz pod linkiem.
  3. Rozliczaj się za efekt – bez zobowiązań i sztywnej umowy. Umieszczenie oferty na serwisie jest darmowe, opłata jest pobierana dopiero za przejście kupującego do sklepu.

Spokojnie, w Ceneo nie zostajesz z tym wszystkim sam! Stałe wsparcie oferują eksperci, którzy odpowiedzą na pytania i doradzą najlepszą strategię dla Twojego sklepu. Więcej informacji znajdziesz również na stronie biznes.ceneo.pl.

Do zobaczenia na Ceneo!

Artykuł powstał we współpracy z naszym partnerem – Ceneo.

Ceneo

5.00 avg. rating (98% score) - 7 votes 5
Magdalena Wilk
Content Marketing Specialist

Powiązane posty