Sky-Shop Blog Dropshipping Start w dropshippingu Ceny w hurtowniach dropshipping. Co musisz o nich wiedzieć?

Ceny w hurtowniach dropshipping. Co musisz o nich wiedzieć?

Ceny w hurtowniach dropshipping. Co musisz o nich wiedzieć?
Dropshipping
4 min

Dropshipping kusi sprzedawców w e-commerce przede wszystkim niskimi kosztami. Dzięki niemu nie musisz inwestować w towar, który się nie sprzedaje, wynajem magazynu czy nawet obsługę przesyłek.

Istotnym czynnikiem wpływającym na jego opłacalność są także ceny w hurtowni dropshippingowej. Zarabiasz w końcu na różnicy między wartością sprzedaży danego towaru a jego ceną u dostawcy.

Sprawdź, co warto wiedzieć o cenach w hurtowniach dropshippingowych i jakie są rzeczywiste koszty związane z prowadzeniem sprzedaży w dropshippingu!

Zbyt wysokie ceny w hurtowniach dropshippingowych – z czego wynikają?

Chcesz zacząć sprzedaż w dropshippingu? To jasne, że najpierw obliczysz potencjalne zyski. A w tych obliczeniach kluczową rolę odegrają ceny w hurtowniach.

Zaczniesz więc przeglądać strony wybranych dostawców. Może okazać się tak, że ceny, które na nich prezentują będą wydawać Ci się zbyt wysokie. Co zrobić w takiej sytuacji?

Upewnij się, że sprawdzasz ceny detaliczne a nie hurtowe

Hurtownie mają różne zasady funkcjonowania. Niektóre z nich w ogóle nie pokazują swoich cen postronnym użytkownikom. Inne mogą prezentować na swoich stronach wyłącznie ceny detaliczne.

Nie zrażaj się więc, gdy wydają Ci się wysokie.

Zamiast tego postaraj się uzyskać dostęp do cen hurtowych. W tym celu:

  • Skontaktuj się z wybraną hurtownią dropshippingową (mailowo lub telefonicznie) i poinformuj, że jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy.
  • Zarejestruj się na stronie danej hurtowni, a następnie zaloguj na swoje konto.

To pozwoli Ci się zapoznać z cenami hurtowymi, jakie dany dostawca oferuje sprzedawcom.

Porównaj ceny, jakie hurtownia oferuje w sprzedaży detalicznej i hurtowej

Hurtownia, która Cię interesuje sprzedaje detalicznie? Sprawdź, jakie ceny udostępnia osobom prywatnym i porównaj je z hurtowymi. Przeanalizuj jej sklep internetowy, konto na Allegro i innych marketplace – innymi słowy wszystkie miejsca, w których prowadzi sprzedaż.

Dlaczego to tak ważne? Może okazać się, że hurtownia proponuje ceny detaliczne swoich towarów, z którymi Ty po prostu nie będziesz mógł konkurować

Czas na Twój sukces!

Postaw na oprogramowanie Sky-Shop wspierające sprzedaż!

  • Wybieraj spośród milionów gotowych produktów
  • Sprzedawaj we własnym sklepie, na Allegro i w innych kanałach
  • Korzystaj z nielimitowanego wsparcia ekspertów od pierwszych dni
Testuj bez zobowiązań

W takim wypadku rekomendujemy znalezienie innej hurtowni.

👉 Sprawdź wszystkie integracje z hurtowniami dropshipping w Sky-Shop!

Jak obniżyć ceny w hurtowniach dropshipping?

Hurtownie często proponują wyższe ceny sprzedawcom dropshippingowym niż tym, którzy od razu kupują np. 1000 sztuk danego towaru. Przyczyny są oczywiste – przedsiębiorcy sprzedający w dropshippingu nie są w stanie zagwarantować określonych zysków. A przynajmniej na początku współpracy z hurtownią.

Co zrobić, by obniżyć te ceny?

  • Wybierz do współpracy hurtownie, które oferują progi rabatowe.
  • Progi rabatowe pozwalają Ci korzystać z bardziej atrakcyjnych cenników dostawcy pod warunkiem osiągania określonych obrotów. Mechanizm działa w ten sposób, że w momencie przekroczenia ustalonej wartości granicznej, cena produktów staje się niższa.
  • Zazwyczaj hurtownie mają kilka progów rabatowych. Im więcej sprzedajesz, tym wyższy rabat możesz uzyskać.

Dzięki progom rabatowym możesz więc obniżyć ceny dla klientów, jednocześnie zachowując zysk. Pamiętaj także, by zawsze na początku współpracy starać się negocjować ceny z hurtownią.

Dowiedz się, jak najlepiej zacząć współpracę z hurtownią dropshipping 👇

👉 Przeczytaj także: O co pytać hurtownie dropshipping przed nawiązaniem współpracy?

Koszty związane z prowadzeniem sklepu internetowego w modelu dropshipping

W dropshippingu Twoją marżą jest różnica między ceną zakupu produktu w hurtowni, a tym, za ile ostatecznie go sprzedajesz. Ceny towaru to jednak nie jedyne koszty, które musisz wziąć pod uwagę, szacując swoje zarobki.

Jakie wydatki należy jeszcze uwzględnić? To przede wszystkim koszty związane z:

  • platformą, która umożliwia Ci prowadzenie dropshippingu,
  • integracjami z hurtowniami,
  • marketingiem Twojego sklepu (np. SEO czy Google Ads) czy działaniami reklamowymi na Allegro,
  • prowadzeniem działalności gospodarczej (chodzi przede wszystkim o składki ZUS), a także koszty prowadzenia księgowości,
  • wydatkami ponoszonymi przy uruchamianiu własnego sklepu internetowego, czyli zakupem domeny czy certyfikatu SSL.

👉 Dowiedz się więcej o zarobkach w dropshippingu.

Cennik dropshippingu z oprogramowaniem Sky-Shop

Chcesz wystartować ze sprzedażą w dropshippingu? W takim razie musisz znaleźć oprogramowanie, które Ci to umożliwi.

Taką platformą jest Sky-Shop – oprogramowanie e-commerce na abonament udostępniające jeden z najbardziej zaawansowanych modułów integracji z hurtowniami na rynku.

Co zyskujesz dzięki wyborowi tej platformy?

  • automatyczne pobieranie produktów z hurtowni, dzięki czemu Twój sklep zapełni się towarami w kilka minut,
  • automatyczne aktualizacje stanów magazynowych – do 12x na dobę,
  • narzut % na ceny z hurtowni i ceny Allegro,
  • automatyczne zamykanie aukcji na Allegro,
  • obsługa sprzedaży z poziomu wygodnego panelu (również w wielu kanałach),
  • automatyczne powiadomienia dla klientów – np. dotyczące realizacji zamówienia,
  • operacje masowe (np. wystawianie produktów czy zamawianie kurierów),
  • obsługa wielu hurtowni i wielu kont Allegro.

Ceny sprzedaży w dropshippingu na platformie różnią się w zależności od wybranego pakietu abonamentowego. Najtańszy kosztuje 219 zł miesięcznie, a najdroższy – 499 zł. Wysokość opłat zależy przede wszystkim od liczby produktów, które sprzedajesz.

👉 Sprawdź pakiety abonamentowe i zacznij sprzedawać w dropshippingu ze Sky-Shop!

5.00 avg. rating (97% score) - 3 votes 5

Powiązane posty

Wypróbuj platformę Sky-Shop bezpłatnie.

Przez 14 dni bez zobowiązań z pełną funkcjonalnością platformy.